معرفی 6 بازی Racing اندروید و iOS برای علاقه‌مندان به سری فورتزا

در این مقاله قصد داریم به معرفی 6 بازی Racing اندروید و iOS بپردازیم برای کسانی که دوست دارند بازی‌هایی شبیه به سری محبوب فورتزا را در گوشی خود تجربه کنند.

برای برخی از مردم صدای پرندگان زیباست، برای برخی دیگر صدای آبشار و بعضی‌ها نیز صدای باد در میان برگ‌ها را دوست دارند. اما برای برخی نیز این صدای غرش موتور یک اتومبیل است که گوششان را نوازش می‌کند. افرادی که با دیدن ماشین‌های اسپورت ذوق زده می‌شوند و تمامی خصوصیات آن‌ها را حفظ‌اند.

در این مقاله فقط به سبک بازی‌های ریسینگ می‌پردازیم، اگر مایل هستید بهترین‌های هر ژانر را بدانید، سری به مقاله بهترین بازی موبایلی در ژانرهای مختلف بزنید که در آن به معرفی بیش از 100 تا از بهترین بازی‌های اندروید و iOS می‌پردازیم.

بسیاری از آن‌ها علاقه بسیاری به بازی های Racing دارند و به تجربه آن‌ها می‌پردازند تا بلکه اندکی این خواسته بی‌پایان هدایت هیولا‌های صنعت اتومبیل‌شان آرام بگیرد. یکی از بهترین بازی‌هایی که این افراد می‌توانند اوقات بسیار خوبی را در آن سپری کنند، سری فورتزا است. برکسی پوشیده نیست که شاید بهترین عناوین حال حاضر صنعت بازی‌های ریسینگ در دست این مجموعه است.

اما شاید برخی دسترسی به عناوین این مجموعه را نداشته باشند و یا بخواهند خارج از خانه نیز از تجربه آن بی‌نصیب نمانند. این مقاله برای این افراد است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی 6 تا از بهترین بازی های Racing اندروید و iOS بپردازیم که تجربه‌ای مشابه سری فورتزا را ارائه می‌دهند.

Forza Street

اولین عنوان لیست شاید شبیه‌ترین تجربه را ارائه دهد چراکه این بازی خود فورتزا است.

بازی racing اندروید

همان که نام سری فورتزا را یدک می‌کشد، شاید به اندازه کافی گویای آن باشد که چرا نباید این بازی را از دست داد. 50 ماشین قابل ارتقا از برند‌های مختلف و واقعی سراسر جهان، گرافیک خوب و صداگذاری این بازی آن را به یک اثر با ارزش تبدیل می‌کنند. همچنین قابلیت تجربه بازی با یک نفر از دوستانتان در حالت 1VS1 را فراموش نکنید.

فورتزا

فورتزا

Asphalt 9

بسیاری عقیده دارند که سری آسفالت بهترین سری، و عنوان نهم این مجموعه بهترین بازی Racing قابل تجربه بر روی گوشی‌های اندروید و iOS است.

بازی racing اندروید

این سری همواره به گرافیک مثال زدنی، گیم‌پلی درگیر کننده و تنوع بالای حالت‌های مختلف بازی معروف بوده و یکی از بازی‌هایی است که حتما باید تجربه کنید. صداگذاری در این بازی بسیار پرجزئیات کار شده و در هنگام بازی پیشنهاد می‌شود که از هدفون استفاده کنید تا بیشتر در هیجان بازی غرق شوید.

فورتزا

فورتزا

CSR Racing 2

از دیگر بازی‌هایی که طرفداران بسیاری دارد، CSR Racing است.

بازی racing اندروید

حالت آنلاین آن از محبوبیت بسیاری برخوردار است و معمولا منتظر پیدا شدن یک Mach نخواهید ماند. گرافیک بازی چشم نواز و تنوع ماشین‌های آن بالاست. در بازی همچنین دست شما برای شخصی سازی اتومبیل‌هایتان بسیار باز است و با به دست آوردن امتیاز و پول می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

فورتزا

فورتزا

Real Racing 3

یکی از بازی‌هایی که برنده جوایز بسیار شده است، Real Racing 3 از بازی‌ های محبوب Racing در اندروید و iOS است که به شما اجازه می‌دهد تا با 8 نفر از دوستانتان یا دیگر بازیکنان سراسر جهان به تجربه آن بپردازید.

بازی racing اندروید

در این بازی 19 نقشه از مکان‌های واقعی و 250 اتومبیل در دسترس قرار دارد که بسیار بازی را متنوع می‌کند. البته گرافیک آن شاید به خوبی رقبا نباشد. این بازی بیشتر می‌تواند جای زیرگروه Motorsport را در سری فورتزا برایتان پر کند چرا که بیشتر حالت رئال و واقع گرایانه‌ای در رانندگی خود پیاده کرده است. این ساخته EA نیز جزء بازی های racing خوب اندروید و iOS است.

فورتزا

فورتزا

Need for Speed: No Limits

در توضیحات خود بازی آمده است که خود را میان هرج‌ومرج و کنترل بیندازید و سعی کنید پیروز شوید. یکی از نام‌های آشنا نه تنها در میان بازی‌ های ‌Racing اندروید و iOS، بلکه تمامی پلتفرم‌ها سری نید فور اسپید بوده و هست.

بازی racing اندروید

No Limits یکی از بازی‌های شلوغی است که با رانندگی دیوانه‌وار می‌توانید بسیار خود را سرگرم کنید. از سویی این بازی با دید آرکیدی که به رانندگی دارد و آن را در گیم‌پلی خود پیاده کرده است می‌تواند جای زیرگروه Horizon از سری فورتزا را برای شما بگیرد و پر کند.

فورتزا

فورتزا

GRID Auto Sport

یکی از بازی‌هایی است که گرافیک فنی و نورپردازی آن بسیار جذاب و چشم نواز است.

بازی racing اندروید

تنوع قابل قبولی از اتومبیل‌ها و نقشه‌ها در بازی وجود دارد که می‌تواند راضی کننده باشد. همچنین کنترل و هندلینگ ماشین‌ها در این بازی بسیار دلچسب است. این بازی نیز می‌تواند تجربه خوبی از رانندگی را در گوشی‌‌های اندروید و iOS و همچنین جزء بهترین های Racing باشد.

 

به نظر شما کدام بازی های racing اندروید و iOS می‌توانند در این لیست جای گیرند؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

2 در مورد “معرفی 6 بازی Racing اندروید و iOS برای علاقه‌مندان به سری فورتزا”

    1. رهام برهمند

      سلام دوست عزیز. تصمیم گرفتیم به نمایندگی از کل سری نید فو اسپید، بازی Need for Speed: No Limits را در این مقاله نام ببریم اما شکی در خوب بودن Most Wanted نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH