سامسونگ با راهبرد جدید خود به‌دنبال دستیابی به موفقیتی بزرگ طی سال 2022 است

بر اساس طالع‌بینی چینی، سال 2022 عصر سلطنت ببر خواهد بود  سال نو چینی از روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) آغاز خواهد شد. در حال حاضر اخترشناسان درباره این واقعیت صحبت می‌کنند که امسال دوره پرحادثه‌ای خواهد بود. بنابراین افراد بایستی جهت‌گیری‌های زندگی خود را تغییر داده و اصول خود را مورد بازنگری قرار دهند. بنابراین تغییر و تحول یک اولویت به‌شمار خواهد رفت. در همین راستا شرکت سامسونگ نیز به‌دنبال اعمال تغییراتی در سیاست‌های خود بوده و از راهبرد جدید با نام نمادین Tiger (ببر) یاد کرده است.

هدف اصلی راهبرد جدید، انجام تبلیغات جدی‌تر برای محصولات جدید سامسونگ در بازار است. سایر اهداف ترسیم شده شامل تبدیل شدن به برند شماره 1 در تمامی رده‌های محصولات، افزایش سهم کمپانی از بازار در بخش محصولات ممتاز با قیمت‌گذاری بالغ بر 600 دلار، افزایش مهاجرت کاربران به اسمارت‌فون‌های گلکسی و افزایش فروش ابزارهای جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند از جمله هدفون همگی جاه‌طلبانه به‌نظر می‌رسند.

به‌کارگیری نام Tiger صرفا با نماد سال 2022 در ارتباط نیست؛ بلکه حروف به‌کارگیری شده در واژه Tiger همگی نمادی از اهداف سامسونگ در سال میلادی جاری به‌شمار رفته و هر کدام معنای ویژه‌ای دارند. سامسونگ از موارد زیر به‌عنوان اهداف کلیدی خود یاد کرده است:

  • تبدیل شدن به یک برند برتر در تمامی حوزه‌ها
  • افزایش سهم خود از بازار محصولات پرچم‌دار
  • رقابت با اپل و کاهش فاصله موجود با این شرکت
  • حضور پررنگ‌تر در بازار هدفون‌های بی‌سیم
  • امسال کمپانی کره‌ای بایستی از نظر دستیابی به اهداف خود رکورد جدیدی را ثبت نماید.

واحد موبایل سامسونگ نه‌تنها برای تولید گوشی‌های هوشمند بلکه جهت ساخت دستگاه‌های هوشمند نیز تلاش خواهد کرد. هدف سامسونگ تبدیل شدن به برندی قابل احترام برای مخاطبان جوان با توانایی ارائه ایده‌های نوآورانه است.

سامسونگ بالاخره از پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه خود موسوم به گلکسی S21 FE رونمایی کرد

فضای اینترنت پیش‌تر و برای مدت چند ماه مملو از شایعات متعدد پیرامون اسمارت‌فون پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه سامسونگ با نام گلکسی S21 FE بود. این هندست جانشین مدل کاملا موفق گلکسی S20 FE محسوب می‌شود. 2 روز قبل و پس از انتظاری طولانی، غول فناوری کره‌ای بالاخره از این هندست رونمایی کرد.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق پلتفرم پرچم‌دار سال گذشته کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 888 تامین می‌شود. این تراشه در برخی مدل‌های پرچم‌دار سری گلکسی S21 که در تعدادی از بازارهای منتخب از جمله ایالات‌متحده عرضه شدند؛ نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این تراشه در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی فعالیت خواهد کرد.

این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر داینامیک آمولد 2X با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی است. در واقع هندست جدید از همان نمایشگر مورد استفاده در مدل استاندارد گلکسی S21 بهره می‌گیرد؛ اما اندازه قطری پنل 0.2 اینچ افزایش یافته است. این نمایشگر با یک لایه محافظ بادوام از جنس کورنینگ گوریلا گلس Victus پوشانده شده است.

ماژول دوربین پشتی اسمارت‌فون شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز واید، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با میدان دید 123 درجه‌ای و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی و لنزی با میدان دید 81 درجه‌ای است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH