اسمارت‌فون ردمی نوت 11S با رابط کاربری MIUI 13 تائیدیه FCC را دریافت کرد

طی مدت چند هفته گذشته اسمارت‌فون ردمی نوت 11S در چندین وبسایت صدور تائیدیه رویت شده است؛ پدیده‌ای که به عرضه قریب‌الوقوع این گجت اشاره دارد.

این اسمارت‌فون پیش‌تر موفق به دریافت تائیدیه‌هایی نظیر NBTC، BIS و EEC شده و اکنون گواهینامه FCC را دریافت کرده است. این تائیدیه به برخی مشخصات کلیدی دستگاه اشاره می‌کند.

بر اساس اسناد موجود در وبسایت FCC، ردمی نوت 11S دارای 2 شماره مدل مختلف شامل 2201117TY و 2201117SY است. این پدیده بدان معناست که هندست مذکور احتمالا در 2 مدل متفاوت تولید خواهد شد. هر 2 مدل مجهز به رابط کاربری MIUI 13 بوده و احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار خواهند شد.

بعلاوه در این میان به پیکره‌بندی‌های احتمالی گوشی نیز اشاره شده است.  ‌‌‌‌‌بر این اساس ردمی نوت 11S در 3 نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد.

ا‌‌‌‌‌ین هندست پیش‌تر در چندین وبسایت مختلف صدور تائیدیه رویت شده بود و شماره مدل ورژن هندی آن یعنی 2201117SI مورد تائید قرار گرفت. با وجود صدور تائیدیه‌های متعدد برای این هندست، در حال حاضر مشخصات آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. اما اکنون مشخص شده که این اسمارت‌فون ابتدا در بازارهایی نظیر مالزی، سنگاپور و اندونزی عرضه خواهد شد. همچنین به گفته یک شخص خبرچین این گجت احتمالا در ماه فوریه روانه بازار خواهد شد.

بر اساس برخی شایعات ردمی نوت 11S با ماژول‌های دوربین چشمگیر معرفی خواهد شد. بدین‌ترتیب سیستم دوربین سه‌گانه این هندست احتمالا شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی نیز احتمالا از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. تراشه مدیاتک، باتری با ظرفیت بالا و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و یک پنل آمولد یا LCD سایر مشخصات احتمالی این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH