معرفی گوشی سامسونگ A52s 5G

کمپانی سامسونگ در آگوست سال ۲۰۲۱ یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده خود را روانه بازار نموده  است که به  معرفی گوشی سامسونگA52s 5G  خواهیم پرداخت . نوع طراحی و ساخت گوشی میان رده A52S به شکلی است که بسیاری از افراد و فعالان در این حوزه از آن به عنوان یک گوشی بالارده نیز نام می برند. این گوشی که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، ادامه دهنده سایر گوشی های سری گلکسی A شرکت سامسونگ بوده که با قابلیت های متعدد به بازار عرضه شده است.

برای مشاهده بهترین قیمت موبایل سامسونگ همراه با امکان خرید اقساطی به فروشگاه اینترنتی آترامارت مراجعه نمایید

استفاده از تکنولوژی 5G در کنار بهره ‌مندی از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و یک رم ۸ گیگابایتی نشان می دهد که این محصول یکی از قدرتمندترین گوشی های ارائه شده از سری A بوده که با صفحه نمایش سوپر امولد و یک طراحی خارق العاده به بازار عرضه شده است. در حالت کلی سامسونگ در چند سال اخیر نشان داده که برای ساخت گوشی های میان رده خود شرایط ایده آلی به کار برده و با پیگیری این استراتژی توانسته گوشی سامسونگA52s 5G  را با امکانات، ارزنده قیمت مناسب و یک طراحی خاص بین کاربران در کشورهای مختلف توزیع کند. با وجود اینکه چند ماه بیشتر از معرفی این گوشی نمی گذرد ولی به خوبی توانسته خود را به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های سری A در بازار معرفی کند.

در عین حال به منظور استفاده کاربران از امکانات بیشتر سعی کرده با یک نسخه بهبود یافته از گوشی A52 آن را به تراشه های قدرتمندتر مجهز کرده و با نام A52s روانه بازار کرده است.

بررسی خصوصیات و امکانات به کار رفته در گوشی A52s 5G نشان می دهد که تنها در برخی جزئیات نسبت به هم خانواده خود تغییراتی در خود دارد. این موضوع نشان می ‌دهد که شرکت کره ‌ای به منظور استفاده کاربران از یک گوشی میان رده با امکانات مناسب، محصول خود را روانه بازار کرده است. همراه ما باشید تا اطلاعات کافی به شما در مورد این گوشی محبوب ارائه دهیم.

طراحی سامسونگA52s 5G

همانگونه که عنوان کردیم طراحان سعی کرده اند که در ارائه گوشی گلکسی A52s 5G نسبت به هم خانواده دیگر خود تغییرات چندانی ایجاد نکنند. این گوشی به مانند محصولات دیگر گوشی زیبا، شاداب، خوش دست و جوان پسند بوده و یک نمایشگر فوق ‌العاده را در اختیار شما قرار می ‌دهد. در نمای روبروی این گوشی یک نمایشگر ۶.5 اینچی را مشاهده می کنید که از پنل جلویی حدود ۸۵ درصد را به خود اختصاص داده است. حاشیه‌ های نسبتاً کم این گوشی کمک می‌ کنند تا شما به خوبی بتوانید از تمام فضای موجود بهره ببرید. در پنل جلویی دوربین سلفی را مشاهده می کنید که به زیبایی هرچه تمامتر داخل حفره کوچکی قرار گرفته است. نمایشگر کاملاً حساس به لمس و همچنین استفاده از پوشش گوریلا گلس ۵ از دیگر قابلیت ها و مشخصات ظاهری این گوشی به شمار می ‌روند.

چرخش گوشی و نمای پشتی این محصول یک گوشی با پنل پلاستیکی را در اختیار کاربر قرار می دهد. رنگ های جذابی که از این گوشی مشاهده می کنید به شکل کاملاً یکپارچه با ماژول دوربین طراحی و به بازار عرضه شده است. رنگ ارغوانی گوشی A52S بسیار زیبا بوده و در کنار رنگ های دیگر مانند سفید، مشکی و سبز نعنایی به کاربر این امکان را می ‌دهند که متناسب با سلیقه خود، روی به خرید این گوشی بیاورند. از دیگر امکانات ظاهری می توان به استفاده از یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و همچنین مقاومت ایده آل طبق استاندارد IP67 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار اشاره نمود. این گوشی نسبت به دو هم خانواده دیگر خود سبک تر و خوش دست تر طراحی شده است.

پردازنده

در ابتدا بد نیست بدانید که یکی از نقاط قوت به کار رفته در ساخت این گوشی، استفاده از یک پردازنده قدرتمند به شمار می رود. در میان انواع محصولات ارائه شده توسط سامسونگ برای سری A ، این محصول با استفاده از یک پردازنده گرافیکی Aderno 642L GPU و همچنین یک پردازنده مرکزی کوالکام اسنپدراگون  778 5G (6NM)تجهیز شده است. با توجه به پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی و سایر مولفه ها و مشخصات به کار رفته در ساخت این گوشی، یک نرخ فریم بازی با کیفیت بسیار بالا مشاهده می کنید. نوع پردازنده به کار رفته در گوشی سامسونگ A52S با ظرفیت 256 گیگابایت، از مدل ۶۴ بیتی بوده و با فرکانس موثر و حداکثری 2.4 گیگاهرتزی به بهترین شکل یک محصول کامل از گوشی میان رده در اختیار شما قرار می دهد. تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نانومتری سامسونگ در کنار یک رم با ۸ گیگابایت قدرت و یک تراشه گرافیکی فوق العاده برای پخش ویدیو و انجام بازی، بهترین گزینه شناخته می شوند.

دوربین

با وجود این که سامسونگ سعی کرده در ساخت گوشی گلکسی A52S نسبت به مدل های قبلی تغییرات آنچنانی ایجاد نکند، ولی دوربین بسیار با کیفیت آن از ماژول های قدرتمند بهره برده و یک ترکیب واید، اولتراواید، ماکرو و عمق سنج را در اختیار کاربران قرار می دهد. فراموش نکنید که استفاده از یک پردازشگر تصویر پیشرفته و مدرن در کنار یک چیپ جدید این شرایط را فراهم می کند که انتظار ثبت تصاویر بسیار باکیفیت از این گوشی داشته باشیم. دوربین واید با کیفیت و قدرت ۶۴ مگاپیکسل و استفاده از یک سنسور قدرتمند با قابلیت لرزشگیر اپتیکال در کنار دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل یک ترکیب خارق العاده را برای شما فراهم می کنند. در کنار این موارد، به منظور بهبود عملکرد این گوشی، یکی از بهترین دوربین های موجود در گوشی های میان رده بر روی دوربین سلفی سامسونگ A52S نصب شده است. نوع عملکرد دوربین ۳۲ مگا پیکسلی سلفی به شکلی است که از نظر رنگ، کنتراست و ارائه جزئیات، نمایش قابل قبول خواهد داشت.

باتری و شارژ

اگر یک گیمر هستید و قصد استفاده حداکثری از گوشی ‌های همراه را دارید، ظرفیت باتری گوشی گلکسی A52S  به مانند مدل های دیگر این سری با ۴۵۰۰ میلی آمپر کمک می ‌کند تا رقمی مناسب در اختیار داشته باشید. با توجه به اینکه این گوشی انواع از حالت ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌ کند، مصرف بالایی نیز می طلبد. این گوشی با یک شارژر ۱۵ واتی در اختیار کاربر قرار داده می شود. با این حال می توانید از یک شارژر ۲۵ واتی نیز استفاده کرده و قابلیت های آن بهره ببرید.

نگاه کلی

بدون تردید یکی از کامل ترین میان رده های موجود در بازار با طراحی زیبا و استفاده از رنگ بندی جذاب، گوشی سامسونگ گلکسی A52S به شمار می رود. نمایشگر فوق العاده، سخت افزار قدرتمند و دوربین اصلی و سلفی با کیفیت به شما این امکان را می دهند تا با پرداخت هزینه ای مناسب، یک محصول کاربردی را خریداری کرده و از آن بهره ببرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH