بهترین برنامه برای ساخت استوری اینستاگرام + لینک دانلود

در این مطلب قصد داریم تا بهترین برنامه های اندروید و iOS برای ساخت استوری های جذاب اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

قابلیت استوری یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام است، به طوری که بسیاری از کاربران صرفا برای چک کردن استوری‌های فالویینگ‌هایشان به اینستاگرام سر می‌زنند و کسب و کار بسیاری از پیج‌های تجاری با تکیه بر قابلیت‌های بخش استوری رونق گرفته است.

در بخش استوری شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای کوتاه را به مدت 24 دقیقه به فالوورهای خود نشان دهید و تعدادی از بهترین استوری‌های خود را نیز به‌صورت هایلایت در اکانت خود داشته باشید.

اهمیت این قابلیت موجب شده تا برنامه‌های متعددی برای ساخت استوری جذاب عرضه شود و کاربران نیز به دنبال آن باشند تا استوری‌های متفاوت و زیبایی را به اشتراک بگذارند.

البته درون برنامه اینستاگرام، قابلیت‌های زیادی برای ساخت استوری جذاب وجود دارد اما اگر کاربران به دنبال ساخت استوری‌های چشمگیرتری هستند، می‌توانند از قابلیت دیگر برنامه‌های ساخت استوری استفاده کنند.

در این مطلب تعدادی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت استوری جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد، با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

برنامه InShot

اپلیکیشن ویرایش تصویر و ویدیو InShot، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید و iOS برای ادیت کلیپ محسوب می‌شود و شما با استفاده از همین برنامه می‌توانید استوری‌های بسیار جذابی را بسازید.

برنامه ساخت استوری

برنامه InShot طیف وسیعی از قابلیت‌های مختلف شامل برش، فیلترهای رنگی، اضافه کردن متن، ادغام ویدیو، افکت‌های جذاب، قابلیت‌های صوتی و تصویری و غیره را ارائه داده که باعث می‌شود به صورت حرفه‌ای و در محیطی ساده بتوانید ویدیوها و یا تصاویر خود را برای انتشار در استوری اینستاگرام، ادیت کنید.

برنامه InShot بیش از 100 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.8 را به دست آورده است.

برنامه ساخت استوری

برنامه ساخت استوری

اپلیکیشن  StoryArt

برنامه StoryArt از آن دست اپلیکیشن‌هایی است که به طور تخصصی برای ساخت استوری جذاب ساخته شده و قابلیت‌هایی دارد که شما را در ساخت استوری‌های زیبا و متنوع کمک می‌کند.

برنامه ساخت استوری

در این برنامه هیچ ویژگی اضافه یا کم استفاده‌ای نخواهید دید، تمام ویژگی‌ها مانند قالب‌های متنوع، افکت‌ها، تم‌ها، رگ‌ها، فونت‌ها و به‌طور خلاصه تمام ابزارهایی که برای افزایش زیبایی جلوه بصری استوری خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده شده و در یک محیط ساده می‌توانید از تمام آن‌ها استفاده کنید.

برنامه StoryArt در گوگل‌پلی بیش از 10 میلیون بار نصب شده و امتیاز 4.8 را به دست آورده است.

برنامه ساخت استوری

برنامه ساخت استوری

برنامه Unfold

اگر به دنبال ساخت استوری‌های هنری و متفاوت هستید، ما برنامه Unfold را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اپلیکیشن Unfold یک برنامه بسیار مفید و ساده برای ساخت استوری‌های متفاوت با ده‌ها تم‌ رایگان و تعداد بسیاری تم حرفه‌ای در نسخه پولی است که به ساخت استوری‌های متمایز و جذاب به شما کمک می‌کند.

برنامه ساخت استوری

در نسخه رایگان Unfold می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری، با تصاویر مختلف خود استوری ساخته و با کیفیت بالا به اشتراک بگذارید.

برنامه Unfold بیش از 10 میلیون بار در گوگل‌پلی نصب شده و امتیار 4.5 را به دست آورده است.

اپلیکیشن Canva

برنامه Canva یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مشهور ادیت ویدیو و تصویر است که می‌توان از ویژگی‌های متنوع آن برای ساخت استوری اینستاگرام نیز استفاده کرد. البته این برنامه قالب ساخت استوری همراه با تم‌های از پیش آماده و رایگان متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برنامه ساخت استوری

همچنین از امکانات متعدد برنامه Canva می‌توانید برای ادیت تصویر و ویدیو در قالب‌های آماده اینستاگرام استفاده کنید که با کمی ذوق هنری، تبدیل به استوری‌های متفاوت و فوق‌العاده جذابی خواهند شد.

این برنامه بیش از 100 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.6 را از کاربران دریافت کرده است.

از دیگر برنامه‌های جذاب برای ساخت استوری می‌توان به برنامه PhotoGrid برای تصحیح رنگ و افکت‌های تصویر اشاره کرد که در دو نسخه اندروید و iOS قابل دانلود است.

همچنین با برنامه Typorama می‌توانید متن‌های خاص با فونت‌ها و استایل‌های بسیار متفاوت و جذاب را به تصاویر خود اضافه کنید، این برنامه تنها برای iOS عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH