باتری اسمارت فون‌های مطرح بازار چقدر شارژ نگه می‌دارند؟

battry

امروزه اسمارت فون‌ها تبدیل به یکی از ابزار‌های زندگی ما شده‌اند که کمتر کسی توان جدا کردن آن‌ها از زندگی خود را دارد. مشکلی که اسمارت فون‌ها دارند، موضوع باتری آن هاست. برخلاف گوشی‌های تلفن همراه قدیمی که قادر بودند تا یک هفته شارژ باتری خود را نگه دارند، اسمارت فون‌های امروزی این چنین نیستند. روال کار اسمارت فون‌ها به این صورت است که معمولا باید کاربر هر روز یک بار آنها را به شارژر متصل کند.

موضوعی که شرکت‌های تولید کننده اسمارت فون بر روی آن توجه زیادی دارند و به کمک نرم افزار‌‌های خاص افزایش طول عمر آن را خواستار هستند، مسئله عمر باتری است. همراه ما باشید تا طول عمر باتری‌ گوشی‌های مطرح بازار را در هنگام تماشای ویدیو بدانیم.

سونی اکسپریا زد 2

xperia-z2

سونی در بطن اکسپریا زد دو یک باتری قدرتمند 3200 میلی آمپر ساعتی قرار داده است که آن را نسبت به رقبا یک سر و گردن بالا می‌برد. در طول آزمایش ویدیو، این گوشی قادر به پخش 15 ساعت فیلم بود.

Samsung Galaxy S5

Galaxy-S5

سامسونگ زمان معرفی این گوشی، توجه زیادی به باتری آن داشت و به گفته خود توانسته بود با استفاده از یک اپلیکیشن، طول عمر باتری را افزایش دهد. در این آزمایش، گلکسی اس 5 تواست 15 ساعت و 18 دقیقه در صفحه نمایش فول اچ‌دی خود ویدیو نمایش دهد.

اچ‌تی‌سی وان m8

HTC-One-M8

اچ‌تی‌سی وان m8 میزبان باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است که قادر به پخش ویدیو به مدت 11 ساعت و 14 دقیقه است.

LG G Pro 2

LG_G_Pro_2

گوشی جی پرو 2 با صفحه نمایش 5.9 اینچی خود یک فبلت محسوب می‌شود. ال‌جی با قرار دادن یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی قصد داشته که بتواند میزان انرژی مورد نیاز این صفحه نمایش بزرگ را تامین کند. در این آزمایش، ال‌جی جی پرو 2 توانست 14 ساعت و 1 دقیقه به نمایش ویدیو بپردازد.

Huawei Ascend Mate 2 4G

huawei-ascend-mate-2-4g

این گوشی یکی از اسمارت فون‌هایی است که باتری قدرتمندی دارد که آن می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. در طول آزمایش مشاهده فیلم، این باتری قادر به پخش 25 ساعت و 54 دقیقه فیلم بود.

Nokia Lumia 1320

Nokia_Lumia_1320

این گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی خود به عنوان یک گوشی ویندوز فونی، توانست 43 ساعت و 10 دقیقه به مکالمه بپردازد (بر روی این گوشی تست نمایش ویدیو انجام نشده است).

ال‌جی G Flex

LG_g-Flex

جی فلکس با بدنه خمیده خود که یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است، توانست 17 ساعت و 49 دقیقه به پخش ویدیو بپردازد.

سامسونگ گلکسی نوت 3

galaxy-note-3

سومین نسل از سری نوت سامسونگ با سخت افزار قدرتمند و قلم S Pen یک اسمارت فون کاربردی به حساب می‌آید، این گوشی قادر به پخش 15 ساعت ویدیو است.

باتری یکی از اجزای جدایی ناپذیر اسمارت فون‌های امروزی به حساب می‌آید. تنها یک باتری قدرتمند است که می‌تواند در زمان‌هایی که به گوشی نیاز دارید هشدار کم بودن سطح باتری را نمایش ندهد.

آیا شما از میزان نگهداری شارژ باتری گوشی خود راضی هستید؟ به‌نظر ما باتری‌ها راه زیادی تا به تکامل رسیدن خود دارند.

13 در مورد “باتری اسمارت فون‌های مطرح بازار چقدر شارژ نگه می‌دارند؟”

  1. این هم نتایج تست باتری گوشیهای پرچمدار توسط سایت معتبر فون آرنا .
    فون آرنا این تست رو به صورت کلی و در شرایط کاری فشرده انجام داده که همانطور که انتظار میرفت G3 در بالای جدول قرار داره :
    G3 : هشت ساعت و پنجاه دقیقه
    s5 :هشت ساعت و بیست دقیقه
    z2 :هشت ساعت و ده دقیقه
    m8 :هفت ساعت و دوازده دقیقه

  2. لطفا یکی منو راهنمایی کن،من اکسپریا زد دارم از وقتی به کیت کت آپدیتش کردم، هیچی نمی تونم بریزم تو رمم، ولی اطلاعات توش رو می خونه. باید چی کار کنم تا درست بشه؟

  3. سلام .آقا چرا همه با ویندوزفون و نوکیا مشکل دارن،نگید که ندارن . آخه لومیا 1320 پرچمداره نوکیا و ویندوزفونه یا لومیا 1520 .چرا اینجوری میکنید آخه. بترسید از خدا

    1. سعید میرزاپور

      سینا عزیز، در این مقاله به لومیا 1320 لقب پرچم‌دار داده نشده. این پست مربوط به گوشی‌های مطرح بازار است و ربطی به پرچم‌دار بودن یا نبودن نداره!
      شاد باشید

    2. فرقی نداره حتی شاید شارژدهی 1320 بهتر باشه چون ظرفیت باتری و اندازه صفحه نمایش هر دو یکیه ولی 1520 فول اچ دی هست و 1320 اچ دی

  4. خخخخخخ خیلی مسخرس جی اس ام ارنا تو تستش به عدد12 ساعت برایZ2 و 11 ساعت برایS5 رسیده بعد شما به زمان 15 دقیقه بیشتر S5 نسبت بهZ2 رسیدید؟؟؟؟؟ خخخخخ
    چقدر از سامسونگ پول میگیرید؟؟؟؟
    فقط بلدید نظرات رو زرت زرت پاک کنید…
    شما نظرات رو پاک کنید ما هم تو سایت های همسایه ماهیت شما رو فاش میکنیم تا دیگه کسی نیاد اینجا….
    ندیدید چقدر اینجا خلوت شده و جون نمیگیره!!!!!
    حالا نظرات پاک کنید…
    در ضمن بهترین باتری تو اندرویدt2 ultra هست

    1. همه میدونن که تست دوربین و تست باتری gsmarena مزخرفه من تا حالا هر گوشی رو که خودم تست کردم با عدد gsmarena دو سه ساعت اختلاف داشته تست دوربینش هم که کلا تعطیله
      شما اگه زیاد ناراحتی نیا اینجا کسی واست کله قند نفرستاده

      1. نه خیلی وقت نیس نیومدم تو چند روز آینده شما هم میبنید ….
        فعلا نمیدونم چرا قرار ندادن قالب رو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH