اولین عکس از گوشی مایکروسافت و نوکیا لومیا 830

حالا که دیگر مایکروسافت نوکیا را با تمام خدمات و تولیداتش خریداری کرده است، سوالات زیادی در ذهن طرفداران این برند شکل‌گرفته است که یکی از آن‌ها این است، مایکروسافت چه فکری برای خط تولید لومیا خواهد کرد؟

ماه گذشته اخباری منتشر شد از اینکه مایکروسافت در اندیشه تولید تلفن‌های همراهی مبتنی بر ویندوز فون است که قرار است نام Nokia By Microsoft را بر دوش بکشد.

دیروز، عکسی از این گوشی جدید در یک وب‌سایت چینی منتشر شد! این گوشی لومیا 830 است و همان‌طور که مایکروسافت وعده داده بود نام Nokia By Microsoft پشت این گوشی نقش بسته است.

lumia-830

البته واضح است که از این عکس نمی‌توان هیچ‌چیز فهمید! درواقع این عکس شبیه آن است که شما در یک انبار کاه، دنبال یک سوزن بگردید.

از عکس لو رفته تنها می‌توان به چند مورد پی برد، ابتدا سایز صفحه‌نمایش این گوشی که به‌احتمال‌قوی 4.5 اینچ است؛ و سپس دوربین پشتی این گوشی است که 13 مگا پیکسلی بوده و دارای فناوری Pureview‌ است و البته اینکه لنز آن‌هم همانند نمونه‌های قبلی، از سوی کارل زایس تامین شده است.

نامی که مایکروسافت برای تولیدات جدیدش انتخاب کرده است بسیار هوشمندانه است. با این کار هم نام نوکیا دوباره زنده خواهد شد و هم نام این کمپانی صاحب سبک بر روی تولیداتش نقش خواهد بست.

به نظر شما این عکس چه قدر واقعیت دارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH