ویدیوی کالبدشکافی اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو منتشر شد

از زمان عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو حدودا 1 هفته گذشته است و این محصول با استقبال مناسبی در بازار چین مواجه شده است. با توجه به محبوبیت بسیار بالای وان‌پلاس 10 پرو در میان کاربران چینی به‌نظر می‌رسد که اکنون مشتریان ساکن سایر مناطق جهان بی‌صبرانه منتظر عرضه پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در کشور خود هستند.

با این‌حال اگرچه وان‌پلاس 10 پرو هنوز در بازارهای بین‌المللی عرضه نشده است؛ اما اکنون ویدیوی مربوط به کالبدشکافی قطعات آن در فضای اینترنت منتشر شده است. این ویدیو بخشی از دستورالعمل تعویض یک قطعه در موارد لزوم را نمایش می‌دهد. همچنین مخاطبان می‌توانند از مشاهده اجزای داخلی هندست که به‌صورت مرتب در کنار یکدیگر چیده می‌شوند؛ لذت ببرند.

به‌عنوان مثال سیستم دوربین پشتی وان‌پلاس 10 پرو از 3 سنسور مجزا تشکیل شده است. سنسور اصلی و غول‌پیکر 48 مگاپیکسلی از کانکتور مشترک با ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی نیز دارای یک کانکتور اختصاصی است.

نهایتا شخص ارزیابی‌کننده برای اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو امتیاز تعمیرپذیری 6 از 10 را در نظر گرفته است؛ نمره‌ای که تقریبا مشابه با سایر هندست‌های مدرن و همرده به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH