سرور مجازی نینجاگرام خوب از کجا بخرم؟

در این مقاله قصد داریم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین این ربات ها را یعنی نینجاگرام را به شما معرفی کرده و به بررسی مزایا و معایب استفاده از آن بپردازیم. همچنین یکی از مجموعه های ارائه دهنده سرور مجازی که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد را خدمت شما کاربران معرفی نماییم.

ربات های اینستاگرام به صورت کلی امکانی را فراهم می‌آورند تا شما بتوانید کارها و عملیات های مختلفی که به صورت دستی آن‌ها را انجام می‌دهید، به صورت اتوماتیک در حجم های بالا انجام داده و به نوعی اعمال گوناگون را به کمک ربات‌ها به شکل خودکار انجام دهید. این مسئله موجب شده است تا طی سال های اخیر ربات های اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی پیدا کنند و افرادی که به دنبال فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، معمولا اقدام به خرید ربات اینستاگرام نموده و از آن کمک می‌گیرند. در این بین یکی از بهترین ربات‌های موجود نینجاگرام است که با ویژگی ها و امکانات پیشرفته خود توانسته محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران به دست بیاورد و روز به روز شاهد افزایش آمار استفاده از این ربات هستیم.

ربات نینجاگرام نیز همانند بسیاری دیگر از ربات های اینستاگرام توانایی جذب و خرید فالوور، کامنت گذاشتن، لایک کردن پست ها و… را دارد. در محیط کاربری این ربات شما می توانید موارد مورد نظر خود را در ربات تنظیم کنیم و به ربات نینجاگرام محول کنید تا خودش به صورت خودکار و اتوماتیک موارد برنامه ریزی شده را انجام دهد.

مزایای ربات نینجاگرام

از جمله مزایای استفاده از ربات نینجاگرام به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

انجام افزایش لایک و کامنت پست ها با توجه به سفارشی سازی

افزایش فالوور بدون نگرانی از بلاک و اسپم شدن توسط اینستاگرام

امکان ایجاد محدودیت در فالو کردن

پاکسازی حساب های کاربری غیر فعال در پیج

مدیریت کردن کامنت ها و ایجاد مقدمه ورود به اکسپلور

مدیریت کردن کامل افرادی که شما را دنبال نمی کنند

قابلیت تگ کردن موثر روی پست ها

پیدا و فالو کردن پیج های کاملا واقعی

ایجاد محدودیت برای لایک کردن و موارد دیگر در مورد پیج های دیگر

سفارشی کردن تمام فعالیت های مورد نظر شما

توانایی تشخیص کاربران ایرانی

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا ربات نینجاگرام بهترین گزینه است؟ چه تضمینی وجود دارد که این ربات بتواند نیازهای شما را برطرف سازد و چه مدت می‌توان از آن استفاده کرد؟ دلایل زیادی وجود دارد که با تکیه بر آن ها می‌توان خرید این محصول را منطقی دانست.

صرفه جویی در وقت: با خرید این محصول در وقت و هزینه خود بسیار زیاد صرفه جویی خواهید کرد. ربات نینجاگرام کاری که شما در یک هفته انجام می دهید را در یک ساعت تکمیل خواهد کرد.

پیشگیری از بلاک شدن: تنظیماتی که در ربات نینجاگرام وجود دارد باعث جلوگیری از بلاک شدن صفحه شما توسط اینستاگرام خواهد شد.

دقت بالا: این ربات از دقت بسیار بالایی برخوردار است. تمام دستوراتی که به این ربات می‌دهید به بهترین شکل ممکن اجرا می شود و هیچ گونه باگ یا قطعی در طول انجام کار ربات اتفاق نخواهد افتاد.

فرآیند کاملا خودکار: تمام امکاناتی که در پنل ربات نینجاگرام وجود دارد به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک انجام خواهد شد.

پشتیبانی از زبان فارسی: این ربات از زبان فارسی پشتیبانی می کند و در جستجو و کامنت ها می توانید کلمات و جملاتی با زبان فارسی وارد کنید.

امکان استفاده 24 ساعته: ربات نینجاگرام می‌تواند به صورت 24 ساعته و بدون وقفه، بدون ایجاد کوچک ترین مشکلی برای شما کار کند.

اما برای استفاده از تمامی این امکانات شما در کنار ربات نینجاگرام به یک سرور مجازی نیاز خواهید داشت. سرور مجازی یک کامپیوتر قدرتمند می‌باشد که به صورت مداوم بدون قطعی و با سرعت اینترنت بالا همواره در حال فعالیت می‌باشد. شما می‌توانید با خرید سرور مجازی با منابع مورد نیاز خودتون، ربات نینجاگرام را به منظور فعالیت 24 ساعته روی این سرور بارگذاری و اجرا نمایید.

اجرا کردن نینجاگرام روی سرور مجازی مزایایی نسبت به اجرای نینجاگرام روی کامپیوتر خودتان دارد. مزیت اول در رابطه با سرعت اینترنت می‌باشد. سرور ها معمولا سرعت اینترنت بسیار بالایی نسبت به اینترنت خانگی دارند و ربات با فعالیت روی سرور مجازی می‌تواند اعمال تعریف شده روی اینستاگرام را به سرعت انجام داده و سراغ عملیات های بعدی برود. دومین مزیت سرور مجازی هزینه نگهداری آنهاست. شما با اجرای ربات نینجاگرام روی کامپیوتر خودتان مجبور خواهید شد تا سیستم خودتان را به صورت 24 ساعته روشن نگه دارید و این امر در مرور زمان موجب به وجود آمدن هزینه های تعمیر و نگهداری خواهد شد اما با خرید سرور مجازی شما هزینه‌ای برای نگهداری و تعمیر سرور در صورت خرابی پرداخت نخواهد کرد و صرفا هزینه منابعی را که در اختیار شما قرار داده خواهد شد را پرداخت می‌کنید.

یکی از مجموعه های با سابقه و با تجربه در امر ارائه دهی خدمات سرور مجازی مجموعه سرو دیتا می‌باشد. این مجموعه با توجه به نیاز کاربران انواع پلن های سرور مجازی در انواع موقعیت های جغرافیایی را فراهم آورده است تا کاربران با هر کسب و کار و هر نیازی بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

کاربرانی که به دنبال خرید سرور مجازی هستند و یا درباره شرایط استفاده از آن سؤالاتی در ذهن دارند، می‌توانند با مراجعه به کارشناسان مجموعه سرودیتا از راهنمایی و دانش آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی  انواع سرور های مجازی در پلن ها و منابع مختلف را مشاهده و بررسی نمایید. همچنین با مراجعه به وبلاگ سرو دیتا می‌توانید از مطالب آموزشی که برای رفع چالش های رایج و به منظور افزایش دانش کاربران برای کاربران فراهم آورده‌اند استفاده نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH