گوشی گیمینگ ردمی K50 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

طی مدت چند هفته گذشته گزارشات متعددی در خصوص گوشی گیمینگ ردمی K50 (نسخه e-sports) منتشر شده است. از زمانی که لو ویبینگ؛ مدیرعامل برند ردمی به تصمیم کمپانی برای عرضه چنین هندستی اشاره کرد؛ هیاهوی فراوانی در فضای اینترنت به‌راه افتاده است. به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون محبوب‌ترین مدل در سری ردمی K50 تا به امروز بوده است. نام این هندست نشان ‌می‌دهد که کاربران با یک دستگاه معمولی سروکار نخواهند داشت. در واقع مدل مذکور بر مقوله گیمینگ تمرکز نموده و از جنبه پیکره‌بندی و ظاهر تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

امروز یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station اعلام کرد که ظاهر کلی گوشی گیمینگ ردمی K50 اساسا مشابه با مدل نسل قبلی است. این موضوع بدان معناست که مدل گیمینگ ردمی K50 به‌همراه نمایشگری با حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی روانه بازار خواهد شد. این سبک از طراحی در مدل نسل قبلی یعنی گوشی گیمینگ ردمی K40 نیز مشاهده شد. بعلاوه این هندست مجهز به کلیدهای شانه‌ای شناور مغناطیسی با طراحی مستحکم برای گیمینگ خواهد بود. این مشخصه مهم‌ترین مولفه پیکره‌بندی گیمینگ در مدل نسل قبلی به‌شمار می‌رفت.

از جنبه طراحی پنل پشتی، ورژن اسپرت ردمی K50 با سایر گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار تفاوت خواهد داشت. در طراحی پنل پشتی این اسمارت‌فون از یک الگوی بیش از حد اغراق‌آمیز استفاده نشده است؛ اما در عین‌حال شاهد به‌کارگیری برخی المان‌های مرتبط با گیمینگ خواهیم بود؛ عناصری که برای کاربری روزمره مناسب‌تر هستند.

بر اساس گزارشات پیشین، ورژن اسپرت ردمی K50 به‌همراه یک نمایشگر 6.67 اینچی انعطاف‌پذیر ساخت شرکت Huaxing Optoelectronics روانه بازار خواهد شد. این هندست فاقد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بوده و همانند مدل نسل قبلی خود از اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه استفاده می‌کند. از جنبه ابعاد بدنه نیز بایستی خاطرنشان کرد که گوشی گیمینگ ردمی K50 از بدنه‌ای با اندازه 162×76.8×8.45 میلی‌متر بهره گرفته و وزن آن برابر با 210 گرم خواهد بود.

گوشی گیمینگ ردمی K50 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

برند ردمی در ماه آینده از اسمارت‌فون‌های سری ردمی K50 به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. کمپانی چینی پیش‌تر تائید کرد که یکی از مدل‌های این سری مجهز به تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 خواهد بود. این مدل مجهز به سیستم خنک‌کننده دوگانه مبتنی بر محفظه بخار (VC) بوده و عملکرد قدرتمندی از خود ارائه خواهد داد.

گوشی گیمینگ ردمی K50 از تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون استفاده خواهد کرد. از آنجا که این گجت یک محصول عادی محسوب نمی‌شود؛ لذا ضخامت آن در مقایسه با اسمارت‌فون‌های معمولی بیش‌تر خواهد بود. در واقع به‌کارگیری سیستم خنک‌کننده، پردازنده قدرتمند و سایر تراشه‌ها توسط هندست موجب افزایش ضخامت بدنه آن می‌شود.

گوشی گیمینگ ردمی K50 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ 5 رویت شده است. این اسمارت‌فون از شماره مدل 21121210C بهره گرفته و بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست موفق به کسب امتیازات 1240 و 3645 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای شده است. این امتیازات در مقایسه با نمرات کسب شده توسط برادر بزرگتر موسوم به شیائومی 12 پرو چندان بهتر نبوده و این موضوع حتی در نتایج تست تک هسته‌ای نیز مشهود است. در واقع ورژن اسپرت ردمی K50 تنها کمی توانمندتر از شیائومی 12 پرو ظاهر می‌شود.

گوشی گیمینگ ردمی K50 علاوه بر ارائه عملکرد پردازشی مطلوب از سرعت شارژ بسیار مناسبی نیز برخوردار است. اگرچه این هندست مجهز به یک باتری داخلی قدرتمند با ظرفیت 4700 میلی‌آمپرساعت است؛ اما در عین‌حال از فناوری شارژ 120 واتی جدید موسوم به Immortal Second Charge Pro نیز پشتیبانی خواهد شد. بدین‌ترتیب شارژ 0 تا 100 درصدی باتری گوشی تنها 17 دقیقه زمان خواهد برد.

این رقم نشان‌دهنده بالاترین سرعت شارژ در تاریخ عرضه دستگاه‌های ردمی است. بعلاوه برخی گزارشات نشان می‌دهند که گوشی گیمینگ ردمی K50 از یک نمایشگر معمولی با حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی استفاده خواهد کرد. این هندست به لطف بهره‌گیری از دکمه‌های شانه‌ای فیزیکی کماکان تجربه کنترلی مطلوب‌تری را در زمان اجرای بازی‌ها رقم خواهد زد. به‌طور کلی مدل گیمینگ ردمی K50 یک پرچم‌دار با عملکردی سطح بالا به‌شمار رفته و حقیقتا برای بازی کردن طراحی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH