نخستین تصاویر از طراحی سری هواوی میت 50 منتشر شد

پیش از اعمال تحریم‌های ایالات‌متحده علیه شرکت هواوی، برند چینی هر ساله 2 سری پرچم‌دار را به بازار عرضه می‌کرد. دستگاه‌های پیشرفته سری P در فصل بهار به بازار عرضه می‌شدند و در فصل پاییز نیز نوبت به سری مد محور میت می‌رسید. هندست‌های سری میت نخستین مدل‌هایی بودند که از تراشه پرچم‌دار جدید کمپانی، نمایشگر بهتر، دوربین کارآمدتر و مجموعه‌ای از نوآوری‌ها بهره‌مند می‌شدند.

اما سال گذشته شرکت هواوی ناچارا از عرضه سری میت 50 صرفنظر نمود و این رویداد را به سال 2022 موکول کرد. امروز تصاویر مفهومی اسمارت‌فون هواوی میت 50 در فضای اینترنت منتشر شده است. بر این اساس هندست جدید از الگوی طراحی مشابه با هواوی میت 40 بهره خواهد برد. بدین‌ترتیب هواوی میت 50 مجهز به یک پنل اولد خمیده با حواشی حداقلی در قسمت‌های فوقانی و تحتانی و یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی روی پنل جلویی خواهد بود.

هواوی در پنل پشتی اسمارت‌فون میت 40 از یک دایره مشکی‌رنگ شامل 3 سنسور تصویربرداری و یک فلاش LED در مرکز آن استفاده کرد. انتظار می‌رود که هواوی میت 50 با یک حسگر فوق‌عریض و ماژول پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری روانه بازار شود.

با توجه به قطع همکاری شرکت‌های هواوی و لایکا، لوگوی برند آلمانی بر روی دوربین گوشی حک نشده است. تصاویر هواوی میت 50 توسط منابع قابل اعتماد منتشر شده است. بنابراین اگرچه نمای خارجی دستگاه احتمالا تغییراتی جزئی را تجربه خواهد کرد؛ اما طراحی کلی گوشی دقیقا به همین شکل خواهد بود.

در حال حاضر هواوی سرگرم تست سری میت 50 با تراشه اختصاصی کایرین 9000 5G و اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 بدون مودم 5G است. از جنبه سیستم‌عامل نیز این پرچم‌دار بایستی با پلتفرم Harmony OS 3.0 روانه بازار شود. این اسمارت‌فون احتمالا در ماه ژوئن یا جولای سال جاری معرفی خواهد شد.

سری هواوی میت 50 در سال جاری عرضه خواهد شد

درک یو؛ رئیس واحد کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی در اروپا و کانادا پیش‌تر اعلام کرد که سری هواوی میت 50 در سال 2022 همراه با سیستم‌عامل ‌Harmony OS معرفی خواهد شد.

درک یو هنگام صحبت در خصوص نحوه توسعه گوشی‌های موبایلی پرچم‌دار در بازار اروپا طی زمان‌های آینده نیز خاطرنشان کرد که هواوی به سرمایه‌گذاری در زمینه اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خصوصا مدل‌های مجهز به نمایشگرهای تاشو و البته سری‌های میت و P ادامه خواهد داد. همچنین وی اعلام کرد که مرکز تحقیق و توسعه شانگهای روی توسعه ایده‌های تراشه‌ 5G کار می‌کند. تولیدکننده چینی امیدوار است که اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار هواوی بالاخره بار دیگر با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G روانه بازار شوند.

در نوامبر سال گذشته وبسایت Tencent Shenwang گزارش داد که هواوی از کسب‌وکار تلفن‌همراه کناره‌گیری نکرده است. یو چنگ‌دونگ نیز در کنفرانس داخلی کسب‌وکار مصرف‌کنندگان اعلام کرد که عرضه گوشی‌های موبایلی هواوی کماکان ادامه خواهد یافت و در سال 2023 پادشاه بار دیگر به میدان باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH