پیکسل 6a گوگل در سال جاری عرضه خواهد شد

پیش‌تر جزئیاتی پیرامون اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6a منتشر شده است؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این هندست زودتر از مدل‌های پیشین روانه بازار خواهد شد. به گفته یک خبرچین قابل اعتماد، گوشی پیکسل 6a گوگل در ماه مه امسال عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام مکس جامبور که یک منبع خبری کاملا معتبر با سابقه‌ای مناسب محسوب می‌شود؛ گوگل پیکسل 6a در ماه مه 2022 معرفی خواهد شد. بدین‌ترتیب زمان عرضه این هندست در مقایسه با 2 دستگاه قبلی سری پیکسل a بسیار زودتر است.

گوگل پیکسل 4a به‌دلیل تاخیرات ناشی از شیوع فراگیر ویروس کرونا در آگوست سال 2020 معرفی شد. گوگل پیکسل 5a نیز در همین پنجره زمانی و به‌صورت بسیار محدود در دسترس مشتریان قرار گرفت. با این‌حال عرضه دستگاه‌های سری پیکسل a گوگل در ماه مه نیز سابقه‌ای تاریخی دارد.

نخستین عضو خانواده پیکسل a با نام گوگل پیکسل 3a نیز در ماه مه معرفی شد. در واقع این دستگاه ضمن برگزاری رویداد Google I/O معرفی شد؛ بنابراین تکرار چنین سناریویی برای مدل جدید نیز محتمل به‌نظر می‌رسد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل پیکسل 6a با وجود طراحی بازبینی شده، تراشه سفارشی تنسور گوگل و پیکره‌بندی دوربین ساده‌تر نسبت به مدل‌های پرچم‌دار، ادامه‌دهنده مسیری باشد که پیش‌تر توسط اسمارت‌فون پیکسل 6 تعریف شد. همچنین انتظار می‌رود که این هندست نخستین دستگاه ارزان‌قیمت گوگل بدون جک صوتی هدفون باشد.

در عین‌حال بر اساس شایعه دیگری که توسط Jon Prosser منتشر شده است؛ گوگل نخستین ساعت هوشمند خود با برند پیکسل را در همین پنجره زمانی عرضه خواهد کرد. همچنین اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل مشغول توسعه یک دستگاه کروم‌کست جدید بوده و این محصول احتمالا امسال عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH