آی‌فون 15 پرو اپل احتمالا از نمایشگرهای ساخت شرکت BOE استفاده خواهد کرد

اکنون سال‌هاست که شرکت اپل برای کاهش میزان وابستگی خود به سامسونگ و پنل‌های اولد تولیدی این برند تلاش می‌کند. با این‌حال پیش از این هیچ شرکتی قادر به تولید پنل با کیفیت مورد تائید غول کوپرتینویی نبود. البته شرکت‌های ال‌جی و BOE کماکان بخش نسبتا کوچکی از سفارشات اپل را تامین می‌کردند. اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این رویه احتمالا در سال آینده دستخوش تغییر خواهد شد.

در حال حاضر تنها تعداد محدودی از مدل‌های غیر پرو آی‌فون 13 از پنل‌های اولد ساخت شرکت BOE استفاده می‌کنند. با این‌حال بهبود فرآیند تولید به کمپانی چینی امکان خواهد داد تا تعداد زیادی از پنل‌های مورد نیاز مدل‌های دوگانه آی‌فون 15 پرو را تامین نماید.

فرآیند ارتقایافته و بازبینی شده امکان دستیابی BOE به بازدهی بالاتر و تولید نمایشگرهای LTPO OLED با کیفیت بالا را فراهم خواهد کرد. این پنل‌ها دارای ساختار 2 پشته‌ای پشت سر هم هستند؛ موضوعی که به افزایش طول عمر نمایشگرهای اولد کمک می‌کند.

این موضوع هنوز مورد تائید قرار نگرفته است؛ اما به‌نظر می‌رسد که در مسیر درستی گام برمی‌دارد؛ خصوصا آنکه این شرکت پیش‌تر موفق به فروش حدودا 15 الی 16 میلیون پنل به اپل شده است. این رقم در مقایسه با پیش‌بینی‌های اولیه بسیار بیش‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH