حراج سفر و گردشگری، با نصب اپلیکیشن سفرمارکت

استقبال پرشور گردشگران از جمعه نارنجی ۲ در سال قبل، سفرمارکت را برآن داشته است که امسال نیز همانند دوره‌های گذشته، با سومین حراج بزرگ سفر و گردشگری کشور تحت عنوان «جمعه نارنجی ۳» در خدمت شما هم‌وطنان گرامی باشد. این رویداد جذاب که با هدف ترویج فرهنگ گردشگری و تشویق افراد به تجربه سفرهای داخلی و خارجی، فقط یک‌بار در سال و طی سه روز متوالی، هشتم تا نهم بهمن در اپلیکیشن سفرمارکت برگزار می‌گردد، فرصتی ایده آل و استثنائی برای تجربه سفری بسیار ارزان‌قیمت با تخفیف‌هایی آتشین و انفجاری است؛ تخفیف‌هایی شگفت‌انگیز که هزینه تهیه بلیط هواپیما، شرکت در تورهای گردشگری و رزرو هتل را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده و هزینه‌های سفرهای پرخرج خارجی را تا سرحد هزینه‌های سفرهایی داخلی تقلیل خواهند داد. بنابراین، اپلیکیشن سفرمارکت را نصب کنید و گوش به زنگ باشید، چرا که ممکن است خریدار سفری تقریباً رایگان با تخفیفی ۹۰ درصدی به مقصدی رؤیایی شوید.

 

جمعه نارنجی چه تخفیف‌هایی را شامل می‌شود؟

تمامی خدمات ارائه‌شده توسط سفرمارکت، از بلیط هواپیما و قطار گرفته تا رزرو هتل و تورهای مسافرتی در طول جشنواره سه‌روزه جمعه نارنجی ۳ شامل تخفیف‌هایی باورنکردنی شده‌اند. اگر در جمعه نارنجی ۲ در سال گذشته همراه سفرمارکت بوده باشید، حتماً می‌دانید که چیزی حدود سیزده هزار پیشنهاد ویژه با تخفیف‌هایی باورنکردنی و استثنائی به گردشگران ارائه شد. اما امسال، در فاصله تقریبا دو ماه مانده به نوروز ۱۴۰۱، تعداد تخفیف‌های هیجان‌انگیز سفرمارکت از سال گذشته نیز بسیار بیشتر شده و طیف وسیعی از خدمات این سایت گردشگری را دربر گرفته است: به‌عنوان‌مثال تور استانبول با ۹۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و تور کیش فقط با ۴۹ هزار تومان. بنابراین چه قصد داشته باشید سفری داخلی را به مقاصد محبوب کشور تجربه کنید و چه سفری خارجی، سفرمارکت فرصتی عالی را برای تجربه سفری بسیار ارزان‌قیمت در اختیار کلیه سفر دوستان و گردشگران قرار داده است.

 

چگونه باید در جمعه نارنجی ۳ شرکت کرد؟

همگی شما در این جشنواره دعوتید، کافی است به صفحه ویژه دانلود آپ در سایت سفرمارکت مراجعه کرده و اپلیکیشن سفرمارکت را دانلود و نصب کنید. سپس وارد اپلیکیشن شده و به کاربر سفرمارکت تبدیل شوید تا به صفحه جمعه نارنجی ۳ در آغاز جشنواره دسترسی کامل داشته باشید.

 

چگونه شانس خود را برای خرید تخفیف‌هایی بزرگ افزایش دهیم؟

همان‌طور که قبلاً نیز ذکر گردید، تخفیف‌های جمعه نارنجی ۳، کلیه خدماتی را که در سفرمارکت ارائه می‌گردد، در برمی‌گیرد. برخی از این خدمات شامل تخفیف‌هایی ۵ درصدی بوده و برخی دیگر شامل تخفیف‌هایی بسیار بزرگ و ۹۰ درصدی شده‌اند. ازآنجایی‌که تعداد این تخفیف‌های بزرگ که به شکل بمب‌هایی انفجاری ارائه می‌گردند، محدودند، نیازمند حضور پیوسته شما در اپ سفرمارکت هستند. شما باید درست در لحظه ارائه شدن این تخفیف‌های انفجاری در اپلیکیشن حضور داشته باشید تا قبل از اتمام تخفیف قادر به دریافت آن باشید. اگر زمان کافی برای حضور در اپلیکیشن سفرمارکت ندارید، می‌توانید صفحه اینستاگرام سفرمارکت به نشانی @safarmarket را دنبال کنید، چرا که سفرمارکت در طول این جشنواره قرار است زمان تخفیف‌های انفجاری اپلیکیشن را یک دقیقه قبل از آغاز از طریق صفحه اینستاگرام خود اطلاع‌رسانی کند. ازآنجایی‌که اطلاع‌رسانی از طریق استوری یا پست در صفحه اینستاگرام صورت می‌گیرد، علاوه بر دنبال کردن صفحه سفرمارکت باید اعلان یا نوتیفیکیشن صفحه را نیز فعال کنید تا قبل از آغاز تخفیف‌ها، پیام شرکت در جشنواره برای شما از طریق اینستاگرام ارسال گردد. پیشنهاد ما برای افزایش بیشتر شانس در خرید تخفیف‌هایی انفجاری این است که به کسانی که قصد دارند شما را در سفر آتی همراهی کنند، اطلاع دهید تا ‌آن‌ها نیز در این جشنواره شرکت کنند و شانس شما را در برنده شدن تخفیفی شگفت‌انگیز افزایش دهند.

 

از کجا بدانم که در ساعت‌های مختلف کمپین چند بمب هنوز باقی مانده؟

در جمعه نارنجی ۳، همه تخفیف‌های بزرگ که به بمب معروف هستند، به همراه تعداد هر کدام لیست می‌شوند. برای نمونه اینکه چند تور استانبول ۲۹۹ هزار تومانی، چندین تور کیش ۴۹ هزار تومانی و … وجود دارد. هر زمان هم که یکی از بمب‌ها منفجر و سپس خریده شود، این لیست به روزرسانی می‌شود و از تعداد بمب‌های موجود کم می‌شود. به این ترتیب هر زمان که وارد کمپین می‌شوید، می‌بینید که چه تعداد بمب استثنائی باقی مانده است.

 

جشنواره جمعه نارنجی از چه زمانی شروع شد؟

چنانچه از مشتریان قدیمی سفرمارکت باشید، حتماً می‌دانید که سفرمارکت در سال‌های گذشته نیز میزبان جمعه نارنجی بوده است. این رویداد برای نخستین بار در کشور در سال ۱۳۹۸، مصادف با بلک فرایدی برگزار شد و در سال ۹۹ نیز در همان زمان برپا گردید. جمعه نارنجی یا همان بلک فرایدی صنعت گردشگری کشور، رویداد بی‌سابقه و بی‌بدیلی است که توسط سفرمارکت در راستای هدف توسعه صنعت گردشگری و تشویق فرهنگ مسافرت ایمن ابداع گردیده و قرار است هرساله در کشورمان برگزار گردد. امسال نیز این رویداد، به مدت سه روز متوالی، از ۸ تا ۱۰ بهمن‌ماه در اپلیکیشن سفرمارکت برگزار می‌گردد تا به رؤیای کسانی که سفری ارزان به مقصدی شگفت‌انگیز را در سر می‌پرورانند، جامه عمل پوشانده شود.

 

سفرمارکت؛ پاسخی یگانه به تمامی نیازهای گردشگری کشور

سفرمارکت، برگزارکننده جشنواره جمعه نارنجی ۳ نامی شناخته‌شده برای بسیاری از گردشگران است؛ سایتی متشکل از متخصصانی مجرب و متعهد که با خلق بازاری مجازی مبتنی بر پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز به پیکار موانع گردشگری کشور رفته‌اند تا بنای فرسوده این صنعت مغفول کشورمان را بازسازی کنند و واژگان فراموش‌شده‌ای چون امنیت، کیفیت و آسودگی را به فرهنگ گردشگری کشور بازگردانند. برای تحقق چنین هدفی، سفرمارکت فضایی شفاف را برای رزرو بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل و تور مسافرتی ایجاد کرده است تا هم تأمین‌کنندگان قادر به ارائه خدمات خود در محیطی کاربرپسند و رقابتی باشند و هم گردشگران خدمات رضایت‌بخش و باکیفیتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. سفرمارکت با بهره‌وری از ابزارهایی بسیار پیشرفته و کارآمد برای مقایسه قیمت‌ها، نه‌تنها یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما و رزرو اقتصادی‌ترین اقامتگاه‌ها را در فضای اینترنت تضمین کرده، بلکه به فرآیند وقت‌گیر و پیچیده خرید بلیط هواپیما و اجاره ویلا سرعت و سهولت بسیاری بخشیده است. شما در سفرمارکت، صرفاً با فشردن چند کلیک قادر خواهید بود محدوده وسیعی از نتایج مرتبط با جستجوی خود را در اندک زمانی مشاهده کنید و با استفاده از فیلترهای سایت، نزدیک‌ترین نتیجه مرتبط با جستجوی خود را دریافت کنید.

اگر مطمئن نیستید مقصد بعدی شما کجاست، بد نیست سری به وبلاگ سفرمارکت بزنید. در این وبلاگ مطالب آموزنده و بسیار مفیدی در قالب راهنمای سفر به شهرها و کشورها و همچنین جاذبه‌های مختلف گردشگری داخلی و خارجی خواهید خواند و ایده‌های الهام‌بخش فراوانی را برای کشف مقصد بعدی سفر خود به دست خواهید آورد. بخش گلچین در اپ سفرمارکت دقیقا برای همین کار طراحی شده است و در آن بهترین پیشنهادها برای هر سلیقه‌ای عرضه شده است. از ماه عسل گرفته تا سفرهای زیارتی، از طبیعتگردی تا سفرهای خارجی، در بخش گلچین اپلیکیشن سفرمارکت، پیشنهادهای متنوعی برای شما دارد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH