گوشی تاشو آینده گوگل با نام پیکسل نوت‌پد عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشات، گوشی تاشو آینده شرکت گوگل تحت عنوان پیکسل نوت‌پد روانه بازار خواهد شد. این در حالیست که شایعات پیشین از به‌کارگیری نام پیکسل فولد برای این اسمارت‌فون حکایت داشتند. بعلاوه گوگل از عرضه این محصول صرفنظر نکرده و قصد دارد آن‌را تا پایان سال 2022 به بازار ارائه نماید. ظاهرا گوگل قصد دارد تا گوشی تاشو جدید خود را با برچسب قیمتی 1400 دلاری در دسترس مشتریان قرار دهد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت‌گذاری گلکسی زد فولد 3 سامسونگ 400 دلار ارزان‌تر است.

پیکسل نوت‌پد در عوض استفاده از قالب طراحی بیش از حد کشیده دارای بدنه‌ای کوچکتر و عریض‌تر بوده و در نتیجه شباهت آن به اسمارت‌فون اوپو فایند N بیش از گلکسی زد فولد 3 خواهد بود.

در خصوص مشخصات پیکسل نوت‌پد نیز بایستی اعلام کرد که این هندست همانند مدل‌های سری پیکسل 6 از تراشه تنسور بهره خواهد برد؛ اما سنسورهای دوربین مورد استفاده برای این گجت در مقایسه با پرچم‌داران گوگل ضعیف‌تر خواهند بود. دوربین اصلی دستگاه مجهز به سنسور 12.2 مگاپیکسلی از نوع IMX363 سونی است.

این حسگر پیش‌تر بارها در اسمارت‌فون‌های سری پیکسل 4،3،2 و 5 مورد استفاده قرار گرفته و امتحان خود را به خوبی پس داده است. بر اساس گزارشات، گوگل با توجه به ضخامت بالای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 ساخت شرکت سامسونگ (که در سری پیکسل 6 مورد استفاده قرار گرفته است) از به‌کارگیری آن در گوشی تاشو آینده خود صرفنظر نموده است.

حسگر فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی از نوع IMX386 و 2 سنسور IMX355 جهت ثبت تصاویر سلفی سایر مولفه‌های دوربین در این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. بر اساس پیش‌بینی‌ها یکی از دوربین‌های سلفی روی نمایشگر داخلی و دیگری روی نمایشگر خارجی گوشی تعبیه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH