خریداران سامسونگ گلکسی S22 اولترا برای تحویل گوشی خود بایستی 3 ماه منتظر بمانند!

اکنون به سرعت در حال نزدیک شدن به موعد برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked شرکت سامسونگ هستیم؛ اما ظاهرا طرفداران اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا بایستی با یک خبر شگفت‌انگیز و البته ناگوار مواجه شوند.

بر اساس توئیت منتشر شده توسط کاربری با نام Dohyun Kim که وبسایت Android Headlines موفق به کشف آن شده است؛ میزان بالای تقاضا برای پیشرفته‌ترین عضو خانواده گلکسی S22 احتمالا موجب می‌شود تا سامسونگ در زمینه تامین نیاز بازار با مشکلاتی مواجه شود. در نتیجه تحویل سفارشات گلکسی S22 اولترا به مشتریان با تاخیر زمانی حداکثر 3 ماهه همراه خواهد بود.

Dohyun Kim یک خبرچین کره‌ای است که ادعا می‌کند اطلاعات خود را از نمایندگان سامسونگ دریافت می‌کند. وی در توئیت خود پیرامون گلکسی S22 اولترا اعلام کرد که در صورت نامساعد بودن اوضاع، تحویل سفارشات این مدل پرچم‌دار به مشتریان حدودا 3 ماه زمان خواهد برد. این تاخیر زمانی در مقایسه با اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 به‌مراتب بدتر است. با این‌حال سابقه وی در زمینه پیش‌بینی تحولات آینده و خصوصا افشای اطلاعات مرتبط با محصولات سامسونگ چندان درخشان نیست؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات جدید با دیده تردید نگاه کنید.

به تعویق افتادن عرضه گلکسی S22 اولترا تا چه اندازه محتمل خواهد بود؟

در وهله نخست بایستی خاطرنشان کرد که Dohyun Kim پیرامون تحویل سفارشات گلکسی S22 اولترا صحبت می‌کند. بنابراین این هندست احتمالا در موعد زمانی مقرر یعنی روز 9 فوریه (20 بهمن ماه) معرفی خواهد شد. همچنین استفاده از عبارت “در صورت نامساعد بودن اوضاع” در متن توئیت بدان معناست که شخص خبرچین در مورد بدترین سناریوی ممکن صحبت می‌کند.

با این‌حال تاخیرات ایجاد شده در عرضه گلکسی زد فولد 3 که در متن توئیت نیز به آن اشاره شده است؛ به‌طور کامل واقعیت دارد. محبوبیت گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه سامسونگ به اندازه‌ای بالا بود که کمپانی کره‌ای موفق به تحویل اقلام پیش‌فروش شده در موعد زمانی مقرر نشد. بدین‌ترتیب زمان تحویل سفارشات تقریبا یک ماه به تعویق افتاد و از اواخر ماه آگوست به روز 27 سپتامبر (5 مهر ماه) موکول شد.

این تاخیرات در ابتدا توسط کاربرا اروپایی گزارش شد؛ اما در ادامه پیرامون به تعویق افتادن عرضه این اسمارت‌فون در بازارهای بریتانیا و ایالات‌متحده نیز گزارشاتی مخابره شد.

طی مدت چند ماه گذشته شایعات و اطلاعات فراوانی پیرامون اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا منتشر شده است و اکنون تقریبا تمامی جزئیات پیرامون سری گلکسی S22 روشن شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH