استخدام برنامه نویس در شرکت‌های معتبر

برنامه نویسی از جمله مشاغل پرتقاضا در بازار کار است و بسیاری از شرکت‌ها به دنبال افراد حرفه‌ای در این حوزه هستند. اگر برنامه نویس هستید و دوست دارید تا در شرکت‌های بزرگ ایران مشغول به کار شوید، باید عنوان کنیم که شرکت‌های معتبر ایران آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند که با مشاهده آنها می‌توانید برای استخدام اقدام کنید. امروز شما این امکان را دارید تا شرکت‌هایی را که برای این شغل استخدام دارند را بررسی کنید و همین امروز برای آنها درخواست دهید!

طبق بلاگ ایران تلنت شرکت های بزرگی که این هفته استخدام دارند شامل دیجی کالا، اسنپ، تپسی، همراه اول، زرین پال و موارد دیگر می‌شود. دسترسی به این فرصت‌های شغلی شما را با نام‌های بزرگی مواجه می‌کند که شاید آن شرکت‌ها، مقصد ایده‌آل شما برای استخدام باشند.

با مراجعه به لیست فرصت های شغلی برای استخدام برنامه نویس در ایران تلنت، می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای هر تعداد فرصت شغلی که علاقه‌مند هستید، درخواست ارسال کنید. در ادامه این شرکت‌ها و فرصت‌های شغلی آنها در برنامه نویسی را بررسی خواهیم کرد.

فرصت‌های شغلی برنامه نویسی

فرصت های شغلی برای استخدام برنامه نویسان بسیار متنوع هستند  در حوزه‌های مختلف برنامه نویسی تقسیم می‌شوند. تمام این فرصت‌های شغلی برای شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران هستند که در حال حاضر به دنبال استخدام برنامه نویس هستند. موارد زیر را از میان آگهی های استخدامی ایران تلنت برای شما بیان می‌کنیم و برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کنید.

دیجی کالا

صنعت: فروشگاه‌ها و مراکز خرده فروشی

محل استخدام: تهران

آگهی های استخدامی دیجی کالا: ادمین پایگاه داده، تحلیلگر داده‌های فروش، کارشناس برنامه‌ریزی و تحلیل داده و کارآموز تحلیل داده.

 

اسنپ

صنعت: فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت

محل استخدام: تهران

آگهی های استخدامی اسنپ: مهندس نرم‌افزار بک‌اِند (دورکار)، توسعه‌دهندۀ ارشد فرانت‌اِند (انگولار)- اسنپ باکس، مهندس نرم‌افزار (جاوا)- اسنپ باکس، تحلیلگر ارشد رشد سوپراپ اسنپ، مهندس ارشد شبکه و توسعه‌دهندۀ هوش تجاری.

 

تپسی

صنعت: فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت

محل استخدام: تهاران

آگهی های استخدامی تپسی: کارشناس پشتیبانی فناوری اطلاعات، ادمین سیستم، تحلیلگر داده‌های محصول، توسعه‌دهندۀ اندروید، دانشمند ارشد داده، دانشمند داده، توسعه‌دهندۀ شیرپوینت، سرپرست مهندسی داده،‌ مهندس DevOps، توسعه‌دهندۀ بک‌اِند، توسعه‌دهندۀ فرانت‌اِند، سرپرست تیم اندروید و سرپرست تیم بک‌اِند.

 

همراه اول

صنعت: مخابراتی

محل استخدام: تهران

آگهی های استخدامی همراه اول: کارشناس پایش مراکز داده، توسعه‌دهندۀ بک‌اِند پی‌اچ‌پی، متخصص مدیریت فرآیندهای فنی(IT&Telecom) و کارشناس تحلیل داده و مدیریت عملکرد.

 

زرین پال

صنعت: فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت

محل استخدام: تهران

آگهی های استخدامی زرین پال: کارشناس تست نفوذ و مهندس DevOps.

 

برای مشاهده سایر فرصت های شغلی به سایت ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com/jobs مراجعه کنید.

 

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

به عنوان اولین کار و برای اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به شرکت هایی که استخدام برنامه نویس دارند به آدرس مراجعه کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی خود در حیطه کدنویسی، آگهی‌های شغلی در ایران تلنت منتشر کرده‌اند و شما با ساختن رزومه آنلاین در ایران تلنت و یا با رزومه خود، می‌توانید سریعا و قبل از دیگر افراد برای تمام آنها درخواست همکاری ارسال کنید.

ایران تلنت علاوه بر امکان مشاهده آگهی‌های استخدام برنامه نویس در شرکت ها (بهمن ۱۴۰۰)، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH