ورژن جدید ردمی K50 موسوم به Super Cup Exclusive Edition در راه است

در صورت صحت اطلاعات اخیرا لو رفته انتظار می‌رود که اسمارت‌فون ردمی K50 Super Cup Exclusive Edition به‌زودی روانه بازار شود. مدتی قبل کمپانی شیائومی از یک پوستر تبلیغاتی رونمایی کرد که به معرفی قریب‌الوقوع نخستین اسمارت‌فون از سری ردمی K50 اشاره داشت.

صرفنظر از این موضوع برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده ردمی در فضای اینترنت منتشر شده است. در صورت صحت شایعات اخیر انتظار می‌رود که سری ردمی K50 شامل 4 مدل مختلف با اسامی ردمی K50 Gaming Edition، ردمی K50 پرو پلاس، ردمی K50 پرو و مدل استاندارد ردمی K50 خواهد بود.

مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50 در اوایل ماه جاری از طریق انتشار یک پست در شبکه اجتماعی Weibo اعلام شد. همچنین شایعات پیرامون سایر مدل‌های خانواده نیز از مدت‌ها قبل از گوشه و کنار شنیده می‌شوند. موضوع جالب‌ توجه اینکه ردمی هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌های مطرح شده را رد یا تائید نکرده است. با این‌حال در تحولی جالب، اطلاعات حیاتی‌تری پیرامون یک ورژن جدید از سری ردمی K50 در فضای وب منتشر شده است.

اطلاعات اخیرا لو رفته توسط وبسایت Gizmochina نشان می‌دهد که سری ردمی K50 شامل مدل دیگری موسوم به Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition خواهد بود. بعلاوه اطلاعات اخیرا لو رفته دربردارنده برخی جزئیات کلیدی در رابطه با اسمارت‌فون هستند. بر این اساس هندست مذکور با 512 گیگابایت حافظه‌‌داخلی روانه بازار خواهد شد. متاسفانه در این میان به جزئیات دیگری پیرامون مدل  Super Cup Exclusive Edition اشاره نشده است. با این‌حال ویژگی‌های کلیدی سری ردمی K50 هم‌اکنون در فضای وب قابل دسترس هستند.

مشخصات و امکانات احتمالی سری ردمی K50 

بر اساس گزارشات، پیشرفته‌ترین مدل در سری ردمی K50 مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 ساخت شرکت کوالکام خواهد بود. شایان به ذکر است که بسیاری از اسمارت‌فون‌های قابل عرضه به بازار در سال 2022 از جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 استفاده خواهند کرد. همچنین ردمی به منظور اطمینان از عدم افزایش چشمگیر دمای گوشی از سیستم محفظه بخار دوگانه بهره گرفته است.

گوشی گیمینگ ردمی K50 از آخرین فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. بعلاوه این هندست مجهز به موتور فوق پهن‌باند AAC 1016 در راستای محور افقی است. هندست مدل Gaming Edition ظاهرا مجهز به اسپیکرهای دوگانه تنظیم شده توسط برند JBL خواهد بود.

این اسمارت‌فون گیم‌محور مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 2K خواهد بود. بعلاوه انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. از جنبه مشخصه‌های اپتیکی نیز بایستی خاطرنشان کرد که این هندست احتمالا مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتی خواهد بود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی گوشی مستقر خواهد شد.

بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که 3 مدل دیگر با پردازنده‌های Dimensity 9000، Dimensity 8000 و اسنپ‌دراگون 870 روانه بازار خواهند شد. هر 3 هندست مورد اشاره احتمالا مجهز به رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 خواهند بود. بر اساس گزارشات، گوشی گیمینگ ردمی K50 نخستین اسمارت‌فون این سری است که به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH