نوکیا G21 با تراشه Unisoc در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون نوکیا G21 در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد؛ چرا که این هندست اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. کمپانی HMD در آستانه رونمایی از هندست میان‌رده جدید خود موسوم به نوکیا G21 است. یک گزارش منتشر شده طی ماه گذشته نشان داد که کمپانی فنلاندی قصد دارد تا در ماه فوریه سال 2022، گوشی نوکیا G21 را در بازار هندوستان عرضه نماید. اکنون مدل جانشین نوکیا G20 در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و این پدیده، عرضه قریب الوقوع هندست فوق را مورد تائید قرار داده است.

مطابق پیش‌بینی‌ها، فهرست گیک‌بنچ نوکیا G21 دربردارنده جزئیات بیش‌تری پیرامون مشخصات این اسمارت‌فون است. اطلاعات مندرج در این فهرست در وهله نخست نشان می‌دهند که نوکیا G21 مجهز به پردازنده Unisoc خواهد بود. بعلاوه این هندست در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب موفق به کسب امتیازات 312 و 1157 شده است. بعلاوه بر اساس اطلاعات فهرست، این هندست مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای Unisoc T606 با فرکانس 1.61 گیگاهرتز خواهد بود. پردازنده گرافیکی یکپارچه مورد استفاده در گوشی نیز از نوع Mali-G57 خواهد بود.

بعلاوه فهرست گیک‌بنچ تائید می‌کند که این هندست مجهز به رم 4 گیگابایتی خواهد بود. با این‌حال کمپانی احتمالا در زمان عرضه نوکیا G21 از پیکره‌بندی‌های متنوع‌تری برای حافظه میزبانی خواهد کرد. متاسفانه این هندست در عوض استفاده از آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایلی گوگل موسوم به اندروید 12 با اندروید 11 روانه بازار می‌شود. در ادامه به بررسی سایر مشخصات احتمالی نوکیا G21 می‌پردازیم:

پنل جلویی هندست جدید نوکیا از یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (1600×720 پیکسل) و نسبت ابعاد 20:9 میزبانی خواهد کرد. بعلاوه این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

از جنبه امکانات اپتیکی نیز این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ما‌ژول دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر پیرامون مشخصات دوربین جلویی گوشی جزئیات چندانی در دست نیست. با این وجود اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که انرژی مورد نیاز دستگاه احتمالا از طریق یک باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

از جنبه امکانات ارتباطی نیز نوکیا G21 با قابلیت‌هایی نظیر جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و پورت شارژ Type-C در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. از این گذشته هندست مذکور احتمالا از GPS، Beidou، NFC، GPS/A، بلوتوث، وای‌فای، اتصال 4G و قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون با 128 گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه خواهد شد. ظرفیت رم گوشی نیز احتمالا برابر با 4 گیگابایت خواهد بود. کاربران به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی هندست خود خواهند بود. این گجت احتمالا در 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی و نارنجی عرضه می‌شود.

با نمایان شدن نوکیا G21 در سایر وبسایت‌های صدور تائیدیه طی روزهای آینده احتمالا اطلاعات حیاتی بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH