عرضه اندروید L برای گوشی های Moto X و Moto G

نسخه اولیه و آزمایشی اندروید L هم‌اکنون درحال‌توسعه و تکمیل است و برخی از کمپانی‌ها شروع به اطلاع‌رسانی در خصوص آپدیت دستگاه‌های خودکرده‌اند.

اسمارت فون های کمپانی موتورولا که از اندروید تقریباْ خالص استفاده کرده‌اند، بسیار سریع می‌توانند آپدیت جدید این سیستم‌عامل را دریافت نمایند. به همین دلیل هم‌اکنون کاربران سری Moto یعنی گوشی‌های Moto X و Moto g می‌توانند منتظر دریافت این بروز رسانی باشند. البته تاکنون خبری در خصوص بروز رسانی Moto E منتشرنشده است.

0001 gsmarena_002

معمولا خدمات مشتریان هر شرکتی، نمی‌تواند منبع قابل‌اعتمادی برای دریافت و یا اعلام این اخبار باشد. این‌چنین تصمیماتی نظیر اینکه کدام گوشی به‌روزرسانی را دریافت و یا اینکه از لیست دریافت خارج شود، توسط مدیران رده‌بالای هر کمپانی گرفته‌شده و به صورتی خاص به کاربران اعلام می‌شود. با توجه به اینکه نسخه نهایی اندروید L هنوز تکمیل‌نشده است، پس باید کمی صبر کرد تا توضیحات مربوط به این بروز رسانی‌ها توسط هر کمپانی اعلام شود.

HTC بعد از معرفی رسمی آخرین نسخه اندروید، اعلام کرد که بعد از گذشت 90 روز از دریافت این نسخه از سوی گوگل، آن را برای پرچم‌دارانش آماده خواهد کرد. دستگاه‌های Nexus در پاییز یعنی نزدیک‌ترین زمان عرضه رسمی نسخه نهایی اندروید L، این بروز رسانی را دریافت خواهند کرد.

احتمالا HTC اولین شرکتی خواهد بود که با این سرعت آخرین نسخه از اندروید را برای تولیداتش آماده خواهد کرد.

3 در مورد “عرضه اندروید L برای گوشی های Moto X و Moto G”

  1. سلام یه سوال بی مورد من با فایر فاکس که میام حاشیه های پر میشه از تبلیغات نسخه 30 رو داشتم پاکش کردم 24 رو نصب کردم بازم درست نشد میشه بگید چطوری میشه درستش کرد از افزونه هم استفاده نمیکنم!!!!

  2. علیرضا مطریان

    اچ‌تی‌سی تو آپدیت سری وان به اندروید 4.4 خیلی به موقع عمل کرد ولی برای سری Desire حتی حاضر نشد یه آپدیت برای رفع باگ های جزئیش بده…. البته به جز Desire 816… مثلا گوشی هایی مثل Desire P و Desire 700 هنوزم که هنوزه با باگ هایی که رام اصلیشون داره در حال فروشن و این افتضاحه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH