اولین تیزر تبلیغاتی گوشی لومیا 930 منتشر شد!

لومیا 930 اسمارت فونی ویندوزی از سوی کمپانی نوکیا است که با وجود معرفی رسمی، هنوز وارد بازار نشده است. همان طور که پیش‌تر در آی‌تی‌رسان مطالعه کردید، تصاویری از کاور این گوشی نیز منتشر شد که همه این نشانه‌ها، حاکی از این است که به زودی شاهد ورود رسمی این اسمارت فون به بازار جهانی خواهیم بود.

Nokia-Lumia-930-Beauty2

یکی از ابزار‌های فروش بیشتری محصولات، تبلیغ درباره محصول است که نوکیا با گذشت زمان سه ماهه برای لومیا 930 دست به اینکار زده است.

نوکیا با نزدیک شدن به تابستان، تیزری را برای لومیا 930 طراحی کرده است که آن نیز حال‌ و هوای تابستانی دارد. در این تیزر سه نفر تصمیم به مسافرت می‌گیرند، یکی از این افراد لومیا 930 دارد که هر کجای سفر از آن استفاده می‌کنند. این مسافران با استفاده از دوربین قدرتمند این گوشی تصاویر خوب و زیبایی را از محیط اطراف خود ثبت می‌کنند و خاطرات خوبی همراه این گوشی برای خود رقم می‌زنند.

Nokia-Lumia-930-PureView-Camera

نوکیا در این تیزر سعی کرده کوچک‌ترین ویژگی‌های لومیا 930 را نیز به رخ بکشد. این گوشی از سیستم عامل ویندوز فون 8.1 استفاده می‌کند و سخت افزاری نسبتا قدرتمند دارد.

همانند سایر گوشی‌های سری لومیا، این گوشی نیز در رنگ بندی‌های مختلف وجود دارد که کاربر بر اساس سلیقه خود، می‌تواند رنگ مورد نظر را انتخاب کند.

1 در مورد “اولین تیزر تبلیغاتی گوشی لومیا 930 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH