سرفیس دئو 3 مایکروسافت احتمالا در سال 2022 عرضه نخواهد شد

شرکت مایکروسافت در سال گذشته دومین نسل سرفیس دئو 2 را روانه بازار کرد. اگرچه این هندست تاشو مجهز به نمایشگر دوگانه شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل نسل قبلی خود بود؛ اما با استقبال مطلوبی از جانب کاربران و افراد ارزیابی‌کننده مواجه نشد. با این‌حال بعید است که تمامی این موارد مانع از عرضه سرفیس دئو نسل 3 به بازار شود.

بر اساس اعلام Zac Bowden از وبسایت Windows Central، مایکروسافت برای عرضه سرفیس دئو 3 برنامه‌هایی را در ذهن دارد؛ اما عرضه این محصول طی سال جاری امری دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. در عوض کمپانی قصد دارد تا این دستگاه را در سال جاری عرضه نماید؛ اگرچه تاریخ مدنظر مایکروسافت به‌طور دقیق اعلام نشده است.

بر اساس شنیده‌ها، ارتقاء تجربه کاربری کلی در سرفیس دئو و سرفیس دئو 2 یکی از جوانب مثبت سرفیس دئو 3 به‌شمار خواهد رفت. همچنین مایکروسافت احتمالا قابلیت‌های جدیدی را به دستگاه‌های سری سرفیس دئو اضافه خواهد کرد. با این‌حال Zac Bowden جدول مربوط به موعد زمانی اضافه شدن این ویژگی‌های جدید به گوشی تاشو مایکروسافت با نمایشگر دوگانه را منتشر نکرده است.

اگرچه عرضه سرفیس دئو 3 مایکروسافت در سال آینده موجب ناراحتی بسیاری از طرفداران خواهد شد؛ اما این موضوع احتمالا خبر خوبی خواهد بود. در واقع مایکروسافت برای بهبود هندست خود در بسیاری از جوانب فرصت بیش‌تری را در اختیار خواهد داشت. به‌عنوان مثال کمپانی می‌تواند از شر برآمدگی آزاردهنده ماژول دوربین رها شود؛ پدیده‌ای که پیش‌تر در اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا سامسونگ نیز رویت شد.

تصویری از لولای سرفیس دئو 2

در حال حاضر پیرامون پیشرفت‌ها و ویژگی‌های هندست نسل جدید سرفیس دئو 3 جزئیات خاصی منتشر نشده است؛ اما کاربران از قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و حواشی باریک در اطراف نمایشگر استقبال می‌کنند. همچنین احتمالا شاهد بهبود تجربه نرم‌افزاری دستگاه خواهیم بود؛ چرا که سرفیس دئو 3 احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 12L روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH