آنر 60SE 5G با نمایشگر 120 هرتزی رسما معرفی شد

چند ماه قبل برند آنر اسمارت‌فون‌های آنر 60 و آنر 60 پرو را در بازار خانگی خود یعنی چین عرضه کرد و امروز این شرکت از هندست دیگری با نام آنر 60SE رونمایی کرد. برند چینی فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای این اسمارت‌فون در کشور چین را از مدتی قبل آغاز کرده و امروز نیز اعلام شد که نقل و انتقال این محصول از روز 18 فوریه (29 بهمن ماه) شروع می‌شود. این تاریخ دقیقا همان روزی است که آنر عرضه فراگیر هندست خود را از طریق تمامی مجاری فروش آغاز می‌کند.

مدل پایه آنر 60SE مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و با برچسب قیمتی 2199 یوانی (تقریبا 345 دلاری) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ در حالی‌که مدل پیشرفته‌تر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی، 2499 یوان (تقریبا 393 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

اگرچه کمپانی از این هندست رونمایی کرده است؛ اما فهرست مشخصات کامل آن هنوز اعلام نشده است. با این‌حال آنر تائید کرده که نمایشگر این هندست از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است. همچنین این پنل احتمالا دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

تصویر تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط کمپانی نشان می‌دهد که نمایشگر این هندست دارای یک حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی بوده و دوربین جلویی 64 مگاپیکسلی تعبیه شده در این حفره برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی به‌کار گرفته می‌شود.

در صورت صحت گزارشات پیش‌تر منتشر شده انتظار می‌رود که توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه Dimensity 900 ساخت شرکت مدیاتک تامین شود. همچنین پنل پشتی آنر 60SE از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این هندست با سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری اختصاصی کمپانی موسوم به Magic UI 5.0 روانه بازار می‌شود. اگرچه ظرفیت باتری این اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است؛ اما کمپانی چینی تائید کرده که آنر 60SE از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر پیش‌تر خبر مشارکت خود در کنگره جهانی موبایل سال 2022 را تائید کرده است. بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده، رویداد آینده این شرکت در روز 28 فوریه (9 اسفند ماه) برگزار شده و در جریان آن از دستگاه‌های جدید سری مجیک رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH