اسپوکی شیبا (Spooky Shiba) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟

در دنیای کریپتو این‌روزها داشتن خلاقیت در طراحی یک توکن یا کوین، نقش اول را بازی کرده و با دارا بودن یک طرح و برنامه مشخص می‌توان توکن خوب و جذابی را وارد بازار کرد. حضور محیطی چون BSC یا همان بایننس اسمارت چین هم باعث می‌شود تا این کار با کمترین هزینه انجام شود.

اسپوکی شیبا

اسپوکی شیبا یکی از جدیدترین رمز ارزهای بازار است که هدف آن تبدیل شدن به اولین توکن با مضمون ترسناک است! این توکن می‌خواهد به نوعی به شیبا اینو بگوید که مواظب خود باشد!

اسپوکی شیبا در 28 اکتبر سال 2021 و در بستر BSC منتشر شد. با توجه به اینکه این رویداد در حوالی ایام هالووین صورت گرفت، خیلی از فعالان بازار گمان کردند که یک رویداد موقتی و فصلی است و پس از هالووین حذف می‌شود. اما این رویداد به صورت کاملا معکوس اتفاق افتاد و روز به روز به ارزش آن افزوده شد.

اسپوکی شیبا در همین مدت، دها هزار هولدر وفادار داشته و البته که روز به روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود.

بازاریابی اسپوکی شیبا

این توکن؛ در همان هفته اول انتشار، با حجم عظیمی از تبلیغات کاربران را شگفت زده کرد. درج آگهی‌های تبلیغاتی در میدان تایمز نیویورک یکی از این تبلیغات گسترده بود که به تنهایی توانست نتیجه خوبی را برای توسعه دهندگان این توکن در پی داشته باشد.

با این روند برای اینکه اسپوکی شیبا بتواند وارد لیست ترندهای کوین مارکت کپ شود، کمتر از یک ماه زمان لازم بود! در همین مدت تبلیغات عظیم اسپوکی شیبا در تمامی وبسایت‌های حوزه ارزهای دیجیتال توجه همگان را به خود جلب کرده بود.

همانطور که گفته شد اسپوکی شیبا فعالیت خود را در ژانر ترسناک آغاز کرده است. در واقع هدف این توکن ایجاد یک اکوسیستم جدید NFT مبتنی بر حق امتیاز است که به سایر پروژه ها اجازه می‌دهد، مجموعه‌های خاص و طبقه بندی شده خود را به میل و سلیقه‌شان ایجاد کنند.

انجام تبلیغات در بازی های معروف MMA که یکی از خشن‌ترین ورزش‌های دنیا است، از دیگر خلاقیت‌های تیم مارکتینگ و بازاریابی اسپوکی شیبا بود.

حجم بازار اسپوکی شیبا

اسپوکی شیبا هم اکنون نزدیک به 13 میلیون دلار مارکت کپ داشته که در سطح خود عدد و حجم قابل قبولی بوده و رتبه آن را در سایت کوین مارکت کپ به زیر 3 هزار کشانده است. لازم به ذکر است که تعداد کل واحدهای اسپوکی شیبا برابر 1.000.000.000.000.000.000 است.

در وبسایت اسپوکی شیبا برای خرید این توکن دلایل زیر ذکر شده است:

  • ارزش بازار آن به سرعت در حال رشد است.
  • گروه تلگرامی ما یکی از سریعترین رشدها در بین توکن‌ها را دارد.
  • در تمام رسانه های اجتماعی می‌توانید ما را دنبال کنید.
  • قادر هستید از سرتاسر جهان اسپوکی شیبا را خریداری کنید.

به گفته سایت رسمی این توکن، در هر خرید و یا فروش اسپوکی شیبا 7 درصد مالیات از کاربران اخذ می‌شود. از این میزان 3 درصد برای مارکتینگ هزینه شده و 7 درصد نیز وارد استخر نقدینگی این توکن ترسناک می‌شود!

از کجا Spooky Shiba بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری اسپوکی شیبا کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید اسپوکی شیبا را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH