ال‌جی دیسپلی در تدارک آغاز تولید انبوه پنل‌های اولد برای آی‌پدهای اپل است

شرکت اپل به آرامی به سمت استفاده از نمایشگرهای اولد روی دستگاه‌های تولیدی خود حرکت می‌کند. در حال حاضر این برند برای تولید گوشی‌های آی‌فون‌ و اپل واچ‌های خود از پنل‌های اولد بهره می‌گیرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، غول کوپرتینویی قصد دارد تا طی سالیان آینده از این نمایشگرها در تبلت‌های آی‌پد و کامپیوترهای مک خود نیز استفاده کند.

گزارش جدید وبسایت The Elec نشان می‌دهد که ال‌جی دیسپلی در حال آماده‌سازی تجهیزات و تاسیسات خود و پیکره‌بندی مجدد خطوط تولید جهت ساخت پنل‌های اولد برای آی‌پدهای آینده اپل است.

این گزارش می‌افزاید که ال‌جی دیسپلی سرگرم انتقال تجهیزات و ابزارهای تولیدی از خطوط E5 خود واقع در کارخانه تولیدی شهر گومی کره‌جنوبی به کارخانه دیگری در شهر پاجو است. گزارش مذکور در ادامه خاطرنشان می‌کند که این اقدام با مخاطراتی همراه بوده و به ندرت عملیاتی می‌شود؛ زیرا خطر آسیب‌دیدگی تجهیزات حین فرآیند حمل و نقل به‌مراتب بیش‌تر است. صرفنظر از خطر آسیب‌ها، کالیبراسیون خط تولید نیز یک پروسه زمانبر خواهد بود.

موضوع جالب توجه اینکه اکنون نخستین بار نیست که اخبار مربوط به تلاش ال‌جی دیسپلی برای توسعه پنل‌های اولد مخصوص تبلت‌های آی‌پد در فضای اینترنت منتشر شده است. گزارش منتشر شده طی ماه گذشته نیز نشان داد که کمپانی کره‌ای در صدد توسعه کارخانه شهر پاجو جهت تولید پنل‌های نسل جدید برای دستگاه‌های آی‌فون‌ و آی‌پد است.

بر اساس شنیده‌ها ال‌جی قصد دارد تا طی چند سال آینده و به احتمال فراوان در سال 2024 تولید انبوه پنل‌های اولد را در کارخانه پاجو آغاز نماید. با این‌حال انتظار می‌رود که اپل در سال آینده نخستین مدل آی‌پد با نمایشگر اولد را عرضه کند؛ دستگاهی که به احتمال فراوان از پنل تولیدی ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH