وزیر ارتباطات: هرگز مخالف رسانه‌ای شدن طرح صیانت نبوده‌ام

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز در صفحه خود بر روی پلتفرم اینستاگرام، پستی را منتشر کرد و از دیدگاه‌های خود در رابطه با طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی سخن گفت.

وزیر ارتباطات ضمن انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: این روز‌ها در برخی رسانه‌ها، خبری تحت عنوان نظر وزیر ارتباطات در رابطه با نادرست بودن رسانه‌ای شدن طرح حمایت (صیانت) از حقوق کاربران منتشر شده است که صحیح نیست؛ من هرگز مخالف رسانه‌ای شدن طرح صیانت نبوده‌ام اما به چگونگی آن انتقاد داشته‌ام.

عیسی زارع‌پور در ادامه گفت: هنگامی که نسخه اولیه طرح صیانت رسانه‌ای شد، نقص‌ها و مشکلات بسیاری داشت و اعتراض عموم کاربران فضای مجازی و صاحبان کسب‌وکارها را برانگیخت و خاطرشان را مکدر کرد؛ اما ما در وزارت ارتباطات، طی جلساتی نظرات صاحب‌نظران این حوزه را جمع‌‌آوری کردیم و نماینده‌ای را به کمیسیون مشترک طرح صیانت فرستادیم تا این نظرات را اعمال کرده و نواقص و مشکلات طرح صیانت را اصلاح کند.

وی در ادامه افزود: روند اصلاح طرح صیانت هنوز هم ادامه دارد و مفاد این طرح همچنان نهایی نشده است و جای کار دارد.

زارع‌پور درنهایت گفت: اگرچه که انتشار مفاد هر طرحی، حتی پیش از تصویب نهایی، وظیفه رسانه‌هاست اما اطلاع‌رسانی زودهنگام و ناقص در رابطه با طرحی که هنوز در حال اصلاح است، هم باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود و هم بر روند اصلاح مسئولین امر تاثیر منفی می‌گذارد.

3 در مورد “وزیر ارتباطات: هرگز مخالف رسانه‌ای شدن طرح صیانت نبوده‌ام”

  1. به نظر من اگرم میخوان تصویب کنن اسم طرح صیانت از حقوق کاربران رو روش نذارن.. چون همونطور که مشخصه اکثر کاربران مخالف این طرح هستن و فقط به نفع اونایی هست که میخوان دزدیهاشون تو فضای مجازی آشکار نشه.. نمیدونم این نماینده ها واقعا به حرف مردم گوش میدن یا نه

  2. لعنت به طرح صیانت
    لعنت به محدودیت
    لعنت به اونایی که با هر بهانه ای قصد گرفتن دسترسی به جهان رو دارن
    واسه یه اینترنت مسخره هم باید تقلا کنیم
    خدایا خودت کمک کن برم راحت بشم

    1. امیرمحمد خاکپور

      هر گوشه و کناری میرم همه مخالف همچین طرح مضحکی هستند. پشتیبان این طرح نمایندگان کدوم ملت میتونن باشن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH