مایکروسافت: بازی Call of Duty کماکان برای کنسول پلی‌استیشن منتشر خواهد شد

با اعلام برنامه‌های مایکروسافت برای خریداری شرکت بازی‌سازی اکتیویژن بلیزارد، این پرسش در ذهن بسیاری از کاربران مطرح شد که بازی‌های آینده چه سرنوشتی را پیش رو خواهند داشت و آیا مایکروسافت تمامی عناوین توسعه‌یافته توسط استودیوی اکتیویژن را برای کامپیوترهای شخصی یا کنسول‌های ایکس‌باکس انحصاری خواهد کرد؟

این نگرانی مشخصا در رابطه با بازی Call of Duty صادق است؛ عنوانی که پیش از این برای هر 2 پلتفرم ایکس‌باکس و پلی‌استیشن منتشر شده است. خبر خوشایند اینکه بر اساس اعلام مایکروسافت، بازی پرطرفدار Call of Duty کماکان برای کنسول پلی‌استیشن منتشر خواهد شد.

مایکروسافت با صدور بیانیه‌ای صریحا اعلام کرد: “ما تا پایان دوره تمامی قراردادهای موجود با اکتیویژن بلیزارد کماکان به عرضه Call of Duty و سایر عناوین محبوب برای پلی‌استیشن ادامه خواهیم داد. ما به سونی تعهد داده‌ایم که این بازی‌ها فراتر از دوران تعهدات موجود و در آینده نیز برای پلی‌استیشن قابل دسترس باشند تا طرفداران کنسول‌های بازی سونی کماکان بتوانند از بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند.”

بر اساس یک گزارش اخیرا منتشر شده حداقل 3 عنوان دیگر از بازی Call of Duty برای پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. با این‌حال گزارش مذکور نشان می‌دهد که آینده این عناوین تا حدی مبهم بوده و مایکروسافت احتمالا در نهایت آن‌ها را برای سیستم‌های PC و ایکس‌باکس انحصاری خواهد کرد.

با این‌حال بیانیه جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که بازی Call of Duty همچنان در آینده‌ای قابل پیش‌بینی روی کنسول پلی‌استیشن قابل دسترس خواهد بود. این موضوع خبر خوبی برای گیمرهای پلی‌استیشن است. با توجه به اطلاعات اعلام شده، فرآیند خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت هنوز به اتمام نرسیده است. در این میان برخی موانع نظارتی بایستی برطرف شوند؛ اما بیانیه جدید مایکروسافت احتمالا به کاهش نگرانی‌های ضد انحصاری تا حدی کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH