نگاه نزدیک آی‌تی‌رسان به گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس

چند روز پیش سامسونگ به‌صورت رسمی از پرچمداران جدید خود پرده برداشت. این نسل تازه متولد شده در ۳ نسخه راهی بازار خواهد شد. گلکسی S22 و S22 پلاس به عنوان برادران کوچک‌تر و گلکسی S22 اولترا به‌عنوان فرزند ارشد خانواده به‌زودی در ایران به فروش خواهند رسید.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، نسخه اولترا در واقع ترکیب سری نوت با گلکسی S بود؛ چرا که برای نخستین بار همراه با این سری دوست‌داشتنی، شاهد عرضه قلم هستیم، چیزی که پیش‌تر در سری نوت دیده‌ بودیم. در واقع سامسونگ سری نوت خودش را بازنشسته کرده و با یک حرکت هوشمندانه، سری S و نوت را باهم ترکیب کرده است.

گلکسی S22 اولترا یک گوشی بزرگ، شیک و خاص همراه با قلم بوده که می‌تواند نظر بسیاری از طرفداران را به خودش جلب کند. بدون شک S22 اولترا بهترین گوشی ساخت سامسونگ تا به امروز است. کمپانی کره‌ای هنگام رونمایی از این سری جذاب و کهکشانی، تمرکز زیادی بر روی قابلیت‌های دوربین در تاریکی و همچنین نمایشگر درخشان آن‌ها داشت. بنابراین ما نیز سعی کردیم تا در فرصت کوتاهی که بدست آوردیم، S22 پلاس و اولترا را از این لحاظ بررسی کنیم.

در ویدئو زیر سعی کردیم تا حس و حال اولین برخورد با پرچمداران جدید سامسونگ را با شما همراهان همیشگی آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذاریم. تماشای ویدئو زیر را از دست ندهید:

گلکسی S22 اولترا

به‌طور کلی حس و حال این گوشی شبیه به گلکسی نوت ۲۰ اولترا بود. ظاهر آن کمی شبیه به گلکسی A32 شده و همچنان خاص و باکیفیت، و البته کمی سنگین است. در واقع با برخورد اول چیزی جز ابهت از این گوشی ندیدیم.

نمایشگر S22 اولترا بسیار درخشان بود و رنگ‌ها را عالی نشان می‌داد. اضافه شدن قلم به این گوشی، حرکت بسیار خوبی از سوی سامسونگ بود. حس و حال استفاده از قلم خیلی جذاب و عالی است. افکت‌های صوتی و تاخیر بسیار کم قلم، موجب شده تا حس کنید که در حال نوشتن روی کاغذ هستید.

دوربین این نسخه تفاوت آنچنانی با نسل قبلی نداشته و همچنان با یک زوم قدرتمند طرف هستیم که می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد! جدای از این، عملکرد عکس‌برداری گوشی در محیط‌های کم‌نور بسیار بهتر از قبل شده و عملا می‌توانید تصاویر بدون نقصی در تاریکی بگیرید. تا جایی که زمان داشتیم، سعی کردیم تا تصاویر زیادی با دوربین گوشی بگیریم که در ادامه آن‌ها را می‌بینید:

گلکسی S22 پلاس

این مدل تفاوت چندانی از لحاظ ظاهری با نسل قبلی ندارد. کمی گوشه‌های آن گردتر شده که به خوش دستی آن کمک شایانی می‌کند.

مدلی که برای تست در اختیار ما بود، رنگ بسیار جذابی داشت که می‌تواند دل هر شخصی را برباید؛ مخصوصا خانم‌ها که احتمالا خیلی زود عاشقش خواهند شد. گوشی از چیزی که فکر می‌کردیم، سبک‌تر و خوش‌دست‌تر بود.

نمایشگر S22 پلاس نیز همچون برادر بزرگ‌تر در نگاه اول هیچ نقصی نداشت. سعی کردیم تا حد امکان با این مدل نیز عکاسی کنیم و دوربین و توانایی‌های آن را تست کنیم. در ادامه نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین S22 پلاس را خواهید دید. منتظر بررسی این گوشی‌ها در آی‌تی‌رسان باشید.

5 در مورد “نگاه نزدیک آی‌تی‌رسان به گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس”

  1. خوش به حال صاحب‌ش. ولی به غیر از پردازنده قوی‌تر و دوربین بهتر نو آوری در گوشی‌های جدید وجود نداره. منظورم اینکه هر سال همون مشخصات باتری، شارژر، دوربین و پردازنده رو ارتقاع می‌دن که همه انتظارش را دارن. البته خیلی طول می‌کشه تا یه ویژگی انقلابی در گوشی‌های به وجود بیاد و همه گیر بشه.

    1. من که ترجیح میدم گوشیها مثل گوشیهای ساده کیبورد فیزیکی داشته باشند. این مهمترین چیزیه که گوشیهای اندروید کم دارند!

  2. سلام خوب هستین؟ مثل همیشه تشکر میکنم از سایت و مطالب عالیتون.
    فقط میشه یه بررسی بفرمایین قابلیت رم پلاس رو میشه کاملا غیر فعال کرد یا نه؟
    من بعد از دوازده سالی که گوشی ساده استفاده میکنم، دوست دارم اندروید رو هم بطور کامل یاد بگیرم و در زمان مناسب ازش استفاده کنم.
    بهترین اندروید هم برای من اندروید دوازدهه. فقط با این قابلیت رم پلاس نمیتونم کنار بیام و تنها نگرانیم در خرید گوشی با اندروید دوازده همینه که راهی میخوام که بتونم این ویژگی رو کامل خاموش کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH