افزایش تعداد شکایت‌ها از سرعت اینترنت در ایران

مجید حقی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: سامانه پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ارتباطات، با شماره ۱۹۵ در اختیار کاربران است و ما به تک تک شکایت‌های کاربران رسیدگی می‌کنیم و هیچ شکایتی در این سامانه نادیده گرفته نمی‌شود.

وی در رابطه با آمار شکایت‌های ثبت شده در سال جاری گفت: میزان ثبت شکایت در سامانه ۱۹۵، در ده ماه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به ده ماه اول سال ۱۳۹۹، یازده درصد کاهش یافته است.

معاون سازمان رگولاتوری ادامه داد: دلیل کاهش تعداد کل شکایات ثبت شده، می‌تواند ثابت ماندن تعرفه‌های اینترنت در سال ۱۴۰۰ باشد؛ چرا که در سال گذشته، بخش زیادی از شکایات به موضوع افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اختصاص داشت.

حقی در ادامه گفت: اما میزان شکایت‌ها از سرعت اینترنت، در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل، ۴ درصد افزایش داشته است و مخصوصا تعداد شکایات مربوط به این مسئله، در چند هفته اخیر به شدت افزایش یافته است.

وی همچنین به مشکل پوشش شبکه اشاره کرد و گفت: در رابطه با مشکل پوشش شبکه نیز همیشه شکایاتی از سوی کاربران از اقصی نقاط کشور، ثبت می‌شود و از آن‌جایی که هیچوقت پوشش شبکه به صد درصد نمی‌رسد، همواره با این دست شکایات از سوی کاربران مواجه هستیم.

مجید حقی در پایان تاکید کرد که تمام سعی ما بر این است که رضایت تمام شاکیان را جلب کنیم و روند پله به پله بررسی شکایت‌ها از طریق کارتابل ۱۹۵، قابل پیگیری است.

1 در مورد “افزایش تعداد شکایت‌ها از سرعت اینترنت در ایران”

  1. ای ملت! ببین علت و درد و رنجت کجاست، چو علت ندانی شکایت خطاست!
    اکثر جوانان دست به گوشی و لپ تاپ دارند با سو استفاده از بسترهای مخابراتی و ارتباطی، به شکل اعتیادآور از آن استفاده های نامطلوب و مخرب می کنند. شما فقط ببین یکساعت وقت تلف کردن در اینستاگرام چقدر حجم شما را می خورد؟ حالا همین یکساعت را ضرب در 24 کن چونکه 24 ساعته گوشی دستتان است. بعدش همین را ضرب در 60 میلیون کن چون 60 میلیون ایرانی سرشان با این شبکه منحوس نجس گرم است. خورشید هم چنین فشاری را نمی تواند تحمل کند و کل کهکشان را منفجر می کند! زیرساخت ها که جای خود. بعضی ها هم که به اعتراف خودشان روزی 200 گیگ دانلود می کنند که البته غلط هم می کنند و نیاز است با فرهنگسازی والدین، از اینگونه به ابتذال رفتن نوجوانان و جوانان به شدت جلوگیری به عمل آید. تا وقتی که فرهنگش نیست، خودش را باید جمع کنیم. در آلمان که من بودم و با یک شرکت برنامه نویسی کار می کردم، میانگین استفاده کارمندان از اینترنت ماهانه 5 گیگ بیشتر نبود! آنوقت آن دانشمند علامه کز کرده گوشه خانه روزی 200 گیگ مثل یک انگل از شبکه تغذیه می کند و می خواهیم با اینها به پیشرفت برسیم؟ همچنین آدم هایی دورتان بود فورا به همین سامانه 195 شکایتشان را بکنید چونکه اینها باعث کندی و بی کیفیتی شبکه شما هستند.
    متاسفانه جوانان قدیم اعتیاد می گرفتد اینهم مدل جدید اعتیاد جوانان ما. نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید، بروید مدتی در کمپ یا سربازی تا آدم شوید. چونکه دارید حق الناس را ضایع می کند و به کشور آسیب می رسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH