آزمایش انجماد برای گوشی اکسپریا زد 2

با معرفی اسمارت فون جدید از سوی شرکت‌های تولید کننده، فعالیت سایت‌ها و افراد مختلف برای تست و بررسی آن‌ها شروع می‌شود. عده‌ای تنها به بررسی ظاهری و کلی بسنده می‌کنند، اما عده‌ای پا را فراتر از مرز‌های یک گوشی می‌گذارند و در این راه چنان قدم برمی‌دارند که گوشی نابود می‌شود.

One-Sony-on-the-rocks-please-(1)

یکی از آزمایش‌هایی که گوشی هیچ وقت از آن جان سالم به در نمی‌برد، تست ضربه است. در این آزمایش گوشی را با ارتفاع مختلف روی سطح محکم می‌اندازند تا مقاومت گوشی را مورد آزمایش قرار دهند. اما افرادی هم هستند که با اسمارت فون تازه معرفی شده برادر کشی دارند، گوشی را از بسته بندی خارج می‌کنند، یک چاقو تیز همراه یک چکش آماده می‌کنند و شروع به آزمایش می‌کنند. اما برخی از بررسی کننده‌ها که روحی خشن ندارند در آزمایش گوشی، به تست ضد آب بودن آن بسنده می‌کنند (در اسمارت فون‌های ضد آب).

تا اینجای کار، تمام آزمایش‌ها تا حدودی منطقی بودند و اغلب با اهداف مشخصی انجام می‌شدند. اما اسمارت فون‌های جدید و اغلب پرچم‌دار، آزمایش‌های زیادی در پیش رو دارند. گروهی گوشی را در یک مخلوط کن قرار می‌دهند و زمان پودر شدن آن را اندازه می‌گیرند و عده‌ای نیز گوشی را با شکلات نرم مخلوط می‌کنند.

One-Sony-on-the-rocks-please

چندی پیش با معرفی اکسپریا زد 2 و ورود آن به بازار، این گروه‌ها کار خود را شروع کردند و گوشی را در چالش‌های اساسی قرار دادند. با نزدیک شدن به روز‌های گرم تابستان، گروهی تصمیم به یک آزمایش متفاوت گرفتند؛ در هوای گرم مقداری لیمونارد دلچسب به نظر می‌رسد اما آیا برای اکسپریا زد 2 نیز دلچسب است؟

One-Sony-on-the-rocks-please-(4)

این گروه برای اکسپریا زد 2 مقداری لیمونارد تهیه کردند تا او نیز از هوای گرم تابستان لذت ببرد. اما گروه آزمایشگر تابستان را برای گوشی تبدیل به زمستانی سرد وطاقت فرسا کردند. گوشی را درون لیمونارد قرار داده و وارد فریزر کردند، تا زمانی که لیمونارد کاملا یخ بزند. جالب است که پس از دوازده ساعت که گوشی درون یخ بود، گوشی به خوبی زنگ می‌خورد.

One-Sony-on-the-rocks-please-(2)

One-Sony-on-the-rocks-please-(3)

نتایج این آزمایش نیز بسیار جالب است، پس از خارج شدن گوشی از یخ، گوشی به‌خوبی کار می‌کرد و زنگ می‌خورد. صفحه نمایش گوشی نیز هیچ مشکلی نداشت و رنگ‌ها به‌صورت معمول دیده می‌شدند.

Capture

چنین آزمایش‌هایی با وجود اینکه کمی غیر منطقی به‌نظر می‌رسد، اما خوش‌آیند هستند و می‌توانند برای افرادی که هنگام خرید گوشی چنین ویژگی‌هایی برایشان کاربردی است مفید باشند. زیرا شاید عده‌ای گوشی خود را درون فریزر جا بگذارند و بعد از دوازده ساعت به یاد اسمارت فون دلبندشان بیفتند.

3 در مورد “آزمایش انجماد برای گوشی اکسپریا زد 2”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH