ویدیوی کالبدشکافی سامسونگ گلکسی S22 پلاس منتشر شد

یک کاربر یوتیوبی با شناسه PBKreviews ویدیوی مربوط به فرآیند کالبدشکافی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S22 پلاس را منتشر کرده است. این فعال یوتیوبی اخیرا ویدیوی مربوط به تست دوام هندست فوق را منتشر کرده و استقامت آن در تست‌های خراشیدگی و سوختگی را به معرض نمایش گذاشته است.

پس از جداسازی پنل پشتی گوشی از چسب متصل به آن، ماژول دوربین برجسته و لنزها همراه با صفحه پشتی به‌عنوان یک مجموعه واحد از جای خود خارج می‌شوند. اگرچه جداسازی این قسمت‌ها مستلزم صرف زمان کافی و حرارت دادن به آن‌ها است. پس از باز کردن 19 پیچ و در ادامه ماژول NFC و سیم‌پیچ‌های مخصوص شارژ بی‌سیم، قسمت‌های داخلی گوشی نمایان می‌شوند. پس از جداسازی کابل‌های باتری امکان خارج نمودن برد اصلی گوشی و بررسی آن فراهم می‌‌شود.

با ارزیابی دوربین‌های پیاده‌سازی شده مشخص می‌شود که تنها دوربین‌های عریض و تله‌فوتو دارای قابلیت تثبیت‌کننده اپتیکال هستند و ماژول اولتراواید از چنین مشخصه‌ای بی‌بهره است. در ادامه اسپیکرهای فوقانی و تحتانی از جای خود برداشته می‌شوند.

کاربر یوتیوبی خاطرنشان می‌کند که مجموعه اسپیکر تحتانی با اجزای مربوط به موتور لرزشی ادغام شده است. دسترسی به موتور لمسی مستلزم جداسازی ماژول اسپیکر از جای خود است. پس از جداسازی داتربردها به منظور خارج نمودن باتری از جای خود از الکل ایزوپروپیل به‌عنوان حلال چسب استفاده می‌شود. سامسونگ به منظور نگه داشتن باتری در جای خود از هیچ زبانه کششی استفاده نکرده است. در ادامه چندین آنتن کمکی نیز قابل مشاهده است. این آنتن‌ها در هندست‌های سازگار با سیگنال‌های 5G موج میلی‌متری به چشم می‌خورند.

در نهایت روند جداسازی نمایشگر نسبت به مدل‌های نسل قبلی راحت‌تر است. پس از اعمال گرما به فضای اطراف نمایشگر، پنل آمولد با استفاده از یک ابزار پلاستیکی از جای خود باز شده و از داخل قاب خارج می‌شود. میان نمایشگر و قاب گوشی هیچ‌گونه کابل انعطاف‌پذیری به چشم نمی‌خورد. کانکتور نمایشگر به‌طور مستقیم روی گیرنده قرار می‌گیرد. هنگام اتصال صحیح کانکتور نمایشگر، صدایی شبیه به کلیک شنیده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH