نیمه شهریورماه منتظر غول جدید سونی، Z3 باشید!

حتما اگر زمان عرضه غول‌های جدید سونی یعنی Z3 و Z3 Compact را بدانید متعجب خواهید شد.

طبق سندی که از سوی شرکت Vodafone منتشرشده است، به نظر می‌رسد که برای رونمایی از دو محصول جدید سونی زمان انتظار زیادی لازم نباشد. بر این اساس بعد از نمایشگاه IFA برلین، احتمالا در ماه سپتامبر می‌توانیم محصولات جدید سونی را در بازار ببینیم.

اما این سند چیست.

در این برگه قرعه‌کشی و یا بخت‌آزمایی، شرکت Vodafone به هرکسی که بتواند گوشی کمپانی‌های مختلف را بفروش برساند امتیازی می‌دهد. به‌طور مثال اگر شخصی بتواند محصولات سامسونگ اعم از S5، S5mini و یا تبلت Galaxy Tab s را بفروش برساند یک امتیاز می‌گیرد! این امتیاز برای فروش برخی محصولات HTC‌ اعم از M8 و یا محصولات سونی یک و نیم است!

اما قسمت جالب اینجاست که در این لیست نام گوشی‌های Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact نیز دیده می‌شود.

خب در اینجا یک اصل منطقی وجود دارد! شما نمی‌توانید برای دستگاه‌هایی که وجود ندارد امتیازی تعیین کنید؛ بنابراین Z3 و برادرش Z3 Compact به‌احتمال بسیار زیاد قبل از تاریخ 30 سپتامبر معرفی و عرضه خواهد شد و البته که این گوشی‌ها یک یا دو هفته قبل از این تاریخ برای بررسی وارد بازار غیررسمی نیز خواهد شد.

پس نهایتا باید در افتتاحیه نمایشگاه IFA در تاریخ 5 سپتامبر (نیمه شهریورماه) منتظر رونمایی از دو مدل جدید سری Z کمپانی سونی باشیم!

به این عکس با دقت نگاه کنید:

z3

 

 

 

1 در مورد “نیمه شهریورماه منتظر غول جدید سونی، Z3 باشید!”

  1. اقا کلیه قلب ریه و …. همین الان نصف قیمت بازار میدم خریدار کسی هست؟ شاید با پول اینا بتونم یکی از این اسباب بازی های سونی جهت تکمیل اوقات فراغت خوم بخرم!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH