آی‌فون SE 3 اپل با قیمت‌گذاری پایه 300 دلاری عرضه خواهد شد

هنگام صحبت پیرامون بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون احتمالا پیش از همه نام اپل در ذهن نقش می‌بندد. اپل هر ساله مدل‌های جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را به بازار عرضه می‌کند و بر اساس گزارشات، غول کوپرتینویی در ماه مارس 2022 از ارزان‌ترین آی‌فون‌ 5G خود رونمایی خواهد کرد. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که قیمت‌گذاری آی‌فون (SE 3 (2022 به چه شکل بوده و این هندست چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟

گزارش جدید نشریه Business Daily ادعا می‌کند که جان داناوان؛ تحلیل‌گر موسسه Loop Capital Markets معتقد است که بر اساس اخبار واصله، آی‌فون (SE 3 (2022 با قیمت‌گذاری 300 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این رقم در مقایسه با مدل نسل قبلی آی‌فون به میزان قابل‌توجهی کمتر است؛ چرا که آی‌فون SE 2020 با قیمت‌گذاری پایه 399 دلاری روانه بازار شد.

گزارشات نشان می‌دهند که برای کاهش قیمت آی‌فون (SE 3 (2022 دلیل بزرگی وجود دارد. در دسامبر سال 2021 تحلیل‌گران موسسه JPMorgan پیش‌بینی کردند که اپل با عرضه ورژن جدید آی‌فون SE قصد دارد تا تعداد بیش‌تری از کاربران هندست‌های اندرویدی را به سوی اکوسیستم خود جذب نماید.

اگرچه تاکنون اپل به هیچ‌گونه جزئیات خاصی در رابطه با این نسخه از آی‌فون اشاره نکرده است؛ اما پیش‌تر اطلاعات فراوانی پیرامون این اسمارت‌فون از گوشه و کنار مخابره شده است. بسیاری از گزارشات نشان می‌دهند که آی‌فون (SE 3 (2022 احتمالا در رویداد بهاری سالیانه اپل معرفی خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این مراسم در روز 8 مارس 2022 (17 اسفند ماه) آغاز می‌شود.

پیرامون ویژگی‌های آی‌فون (SE 3 (2022 جزئیات چندانی منتشر نشده است؛ اما با فرض صحت برخی گزارشات می‌توان ادعا کرد که توان پردازشی این هندست از طریق تراشه بومی A15 Bionic تامین خواهد شد. این نیمه‌هادی پیش‌تر در سری آی‌فون 13 اپل نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. طراحی پنل جلویی این اسمارت‌فون مشابه با آی‌فون SE 2020 خواهد بود؛ بنابراین کاربران کماکان به سیستم تاچ آی‌دی استاندارد، پنل جلویی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی دسترسی خواهند داشت.

بر اساس گزارشات، مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون در روز 17 اسفند ماه یا حوالی همین تاریخ برگزار خواهد شد. آی‌فون (SE 3 (2022 یکی از محصولات جدید اپل به‌شمار رفته و بر اساس شایعات، تولید انبوه آن پیش‌تر آغاز شده است. این دستگاه طراحی مدل سال 2020 را به ارث خواهد برد؛ اما در عین‌حال از مشخصات فنی بهتری نظیر پردازنده A15 Bionic، مودم 5G و دوربین ارتقایافته برخوردار خواهد بود. بعلاوه انتظار می‌رود که اپل در جریان برگزاری رویداد ماه مارس خود از مدل به‌روزرسانی شده آی‌پد ایر با قابلیت اتصال 5G نیز رونمایی کند.

همچنین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2022) مطابق روال هر ساله در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. این مراسم به محصولات نرم‌افزاری جدید کمپانی اختصاص دارد. بعلاوه غول کوپرتینویی در فصل پاییز امسال از بزرگ‌ترین رویداد معرفی تاریخ خود میزبانی خواهد کرد.

2 در مورد “آی‌فون SE 3 اپل با قیمت‌گذاری پایه 300 دلاری عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH