گوشی ال‌جی G3 در برابر آب مقاوم است!

lg-g3-in-water

اسمارت فون‌های پرچم‌دار بعد از معرفی راه سختی پیش رو دارند، و این بار نوبت ال‌جی جی 3 است تا این راه ناخوش‌آیند را طی کند؛ ال‌جی جی 3 یک اسمارت فون بسیار قدرتمند و خوش دست با صفحه نمایش QHD است که سایر پرچم‌دار‌ها را در تب و تاب انداخته است. با وجود اینکه اغلب پرچم‌دار‌های امسال ضد آب و گرد غبار هستند، اما در ال‌جی جی 3 و اچ‌تی‌سی وان m8 چنین قابلیت وجود ندارد. امروز طی یک آزمایش، ال‌جی همچنان سربلند باقی ماند. در این آزمایش با وجود این که برای ال‌جی جی 3 لقب ضد آب را به‌طور رسمی نداده‌اند اما این گوشی توانست برای مدت طولانی درون آب باقی بماند و هیچ مشکلی برای صفحه نمایش آن پیش نیاید. بعد از خارج شدن از آب نیز صفحه نمایش گوشی به‌خوبی کار می‌کرد. در طول آزمایش می‌توان مشاهده کرد که با وجود ورود مقداری آب به قاب پشتی دستگاه، اما همچنان دستگاه قادر به اجرای فرامین لمسی است.

lg-g3-cover

در این آزمایش فقط صفحه نمایش مورد نظر بود و عملکرد پورت‌ها و اسپیکر بعد از ورود به آب آزمایش نشد. به هر حال با دیدن نتیجه بسیار خوب این آزمایش می‌توان اطمینان یافت که این گوشی با آب چندان مشکلی ندارد و اگر به‌صورت اتفاقی با آب تماس داشته باشد مشکل خاصی برایش به وجود نخواهد آمد (اگر شما ال‌جی جی 3 دارید، انجام دادن این آزمایش را برایتان پیشنهاد نمی‌کنیم).

13 در مورد “گوشی ال‌جی G3 در برابر آب مقاوم است!”

  1. گوشی خیلی خوبیه
    چند ماهه دارمش
    همه چی عالی
    فقط یکم زود شارژش خالی میشه.
    بخاطر صفحه بزرگش و hdهست.
    اما در کل عااااااااالیههههه

  2. سلام من جی3 دارم ی مدت خیلی خوب کار میکرد ولی جدیدا دکمه های صفحه اصلیش رو وقتی بالا میکشم(از توی بازی ها و برنامه ها) به صورت کند و خیلی سریع میاد بالا و این خیلی زشت کرده گوشی رو لطفا راهنماییم کنید

  3. س من می خام جی3 بگیرم ولی بخاطر زد اب نبودنش می خام صبر کنم تا جی4 بیاد ایا جی4 ضد اب هست یانه چی کار کنم ممنون

  4. این بررسی و تست نشون میده که G3 کیفیت ساخت خیلی بالایی داره.
    دیگه هیچ جایی واسه حرف و حدیث نمیمونه، G3 بهترین گوشیه !

  5. با سلام آقای میرزا پور ، نظر آقای گل کار را درمورد دو گوشی lg g2 و lg nexus 5 جویا شده ام ، کدامیک با توجه قیمت که تقریبا چندان فرقی باهم ندارند به نظر جنابعالی برای خرید به مصلحت است .
    قبلا از مراحمتان سپاسگذارم.

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز سلام، بنده بدلیل پشتیبانی بسیار خوب محصولات گوگل، نکسوس 5 را ترجیح می‌دهم.
      شاد باشید!

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز طبق آزمایشی که انجام شده این گوشی در برابر آب مقاوم است، آزمایش انجام شده بدین معنی است که در برابر برخورد اتفاقی این گوشی با آب مشکل خواصی براش پیش نخواهد اومد!
      شاد باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH