10 برنامه عالی برای اندروید و iOS که عکسهایتان را به بهترین شکل ممکن می‌گیرند و می‌سازند

تابستان است و فصل سفر، عکسهایی که در مسافرت می‌گیریم، آنها را برایمان ماندگارتر می‌کنند. دیگر برای انداختن یک عکس خوب نیاز نیست که یک عکاس حرفه‌ای باشید یا یک دوربین گران قیمت تهیه کنید، همین اسمارتفونی که همراهتان دارید می‌تواند براحتی از پس ثبت لحظات شیرین زندگی بر بی‌آید.
در این مطلب قرار است 10 تا از بهترین برنامه‌های عکاسی که عکسهای گرفته شده را برای شما به بهرتین شکل ممکن می‌سازند، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

( Snapseed (Android & iOS

Snapseed-Android--amp-iOS
Snapseed یکی از بهترین برنامه‌ها برای میزان کردن یک عکس در صفحه نمایش موبایل است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که از مکانیزم اصلاح خودکار استفاده کنید، با Tune Image تغییراتی ایجاد کرده و از Selective Adjust برای ویرایش بخشها یا اشیا خاصی در عکس استفاده کنید. بعلاوه Snapseed دارای فیلترهایی مثل Drama ،Vintage ،Grunge و غیره است. بعلاوه می‌توانید برای عکسهای خود قاب هم بگذارید.
رابط کاربری این برنامه حرفه‌ای و تر و تمیز بوده و پر از ویژگی‌های فراوان است و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های عکاسی برای اندروید و iOS بشمار می‌رود.


(QuickPic (Android

QuickPic-Android
حتما از این عکسهای گرم تابستانی زیاد دیده‌اید! با این برنامه می‌توانید از همین عکسها بگیرید و درون آلبوم یا گالری نگه دارید. این برنامه پشتیبانی کلاود از پیکاسا، گوگل درایو، دراپ باکس و غیره را نیز دارد. سریع است و بدون هیچ وقفه‌ای عکسها را به نمایش می‌گذارد. بعلاوه قابلیت پخش ویدئو و عکسهای GIF را هم دارد. عکسها و ویدئوها را می‌توان در این برنامه با رمز عبور از دید دیگر برنامه‌های عکاسی درون دستگاه پنهان کرد.


(Paper Camera (Android & iOS

Paper-Camera-Android--amp-iOS
مود کارتونی را می‌پسندید؟ این برنامه در تبدیل عکسهای شما به cartoon/sketch/comic book/half tone/noir/neon تبحر خاصی دارد. امکان عکسبرداری و قرار دادن فیلترها به طور همزمان را دارد و بعلاوه این ویژگی‌ها را روی ویدئوها هم اعمال می‌کند.


(PicsArt Photo Studio (Android & iOS

PicsArt-Photo-Studio-Android--amp-iOS
یکی دیگر از ویرایشگرهای عکس همین برنامه است که آن را با فتوشاپ مقایسه می‌کنند. با وجود ویژگی‌های فراوان که تنها باید آنها را از نزدیک ببنید، PicsArt Photo Studio را می‌توان یک ویرایشگر عکس توانمند دانست.

 

(Real Bokeh (Android & iOS

Real-Bokeh
عکسهای تابستانی با بوکه (افکت مات) واقعا زیباتر می‌شوند. این برنامه پر از توانایی مثل 23 افکت نشر نور، 30 سایه بوکه، قابلیت ایجاد بوکه با انگشت، 28 رنگ بوکه، 3 اندازه از بوکه و تنظیمات تاری است.


(PhotoWonder (Android & iOS

PhotoWonder-Android--amp-iOS
از عکسهایتان راضی نیستید؟ صورتتان کمی چروک دار افتاده است؟ ناراحت نباشید آنها را به PhotoWonder بسپارید تا از شما یک مدل روی جلد مجله‌های مد بسازد. این برنامه ویرایش‌هایی مثل حذف آکنه، سفید سازی پوست، بزرگ کردن چشم و باریک کردن اندام دارد. بعلاوه فیلترهای معمول دیگر هم برایش درنظر گرفته شده‌اند.


(Pic Collage (Android & iOS

Pic-Collage-Android--amp-iOS
عکسهای خود را از گالری، فیسبوک و اینترنت وارد این برنامه  کنید، آنها را تغییر اندازه دهید، بچرخانید، ببرید، درون قاب بگذارید، برایشان پس زمینه و استیکر انتخاب کنید و مخلوق خود را به اشتراک بگذارید.


(Over (iOS

Over-iOS
این برنامه با متون و کارهای هنری به عکسهای شما جان می‌بخشد و آنها را برای به اشتراک گذاشتن روی شبکه‌های اجتماعی آماده می‌کند. آیکنهای دست ساز، فونتهای هندسی، یک فروشگاه پر از بسته‌های فونتی و هنری همه و همه برای شما در این برنامه آماده شده‌اند.


( Shutter (iOS

Shutter-iOS
شاتر مشکل عمده نداشتن فضای کافی برای عکس گرفتن را با دسترسی به فضای کلاود بر طرف می‌کند. بعلاوه آرشیو آفلاینی از 200 عکس اخیر را برایتان بدون نیاز به اتصال به اینترنت به نمایش می‌گذارد.


(Photoshop Touch for phone (Android & iOS

Photoshop-Touch-for-phone-Android--amp-iOS
بله، Photoshop Touch اینجاست تا کامل‌ترین فرایند پردازش عکس در لایه‌ها، تنظیمات دقیق، براش‌های فیلتر، متون گرافیکی، ترکیب سریع عکسها و خیلی چیز دیگر را برای شما به ارمغان آورد. بعلاوه این برنامه به شما امکان ثبت نام رایگان در Creative Cloud را داده و امکان کار بر روی پروژه، بین کامپیوتر، تبلت و تلفنتان را فراهم می‌کند.

4 در مورد “10 برنامه عالی برای اندروید و iOS که عکسهایتان را به بهترین شکل ممکن می‌گیرند و می‌سازند”

  1. باسلام
    متاسفانه فیلمبرداری گوشی ها اکثرا به دو رزولوشن hd و fhd محدود شده،آیا برنامه ای هست که با آن با نسبت تصویر 4.3 فیلم بگیریم یا از رزولوشن های کم حجم تر استفاده کنیم؟؟
    ممنون از پاسخگویی تان

  2. با سلام
    ضمن تشکر از زحمات شما خوب بود اگر خود برنامه وجود داشت و آن را دانلود میکردیم خیلی بهتر بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH