نسخه کوچک شده گوشی ال‌جی G3 با قابلیت دوسیم‌کارته در راه است!

ال‌جی G3 اسمارت فونی است که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. بدنه‌ای با طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش QHD و… همه و همه از ویژگی‌های این گوشی قدرتمند هستند. با وجود این که G3 هنوز به صورت رسمی وارد بازار ایران نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که ال‌جی نسخه کوچک و دوسیم‌کارته این گوشی را نیز تولید خواهد کرد. هنوز ال‌جی این شایعه را تایید نکرده اما تصاویری که evleaks امروز منتشر کرده است، مبنی از این است که اسمارت فونی با نام G3 S از کمپانی ال‌جی در راه است. در این تصویر علاوه بر دکمه‌های مجازی موجود، دکمه دیگری نیز موجود است که به تغییر سیم‌کارت اختصاص داد.

LG-G3-S-dual-SIM-soon-01

طبق شایعات، این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. برخلاف صفحه نمایش G3، این گوشی از صفحه نمایش اچ‌دی بهره خواهد برد؛ همچنین یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد.

همانند G3، گوشی جدید نیز از نسخه 4.4 اندروید کیت‌کت استفاده خواهد کرد.

اگرچه این گوشی هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است، اما اگر اسمارت فونی با قابلیت دو سیم‌کارته و این مشخصات، همراه طراحی G3 با نام G3 S وارد بازار شود، به نظر می‌رسد که فروش و محبوبیت خوبی در بازار داشته باشد.

1 در مورد “نسخه کوچک شده گوشی ال‌جی G3 با قابلیت دوسیم‌کارته در راه است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH