رندرهای سه‌بعدی گوگل پیکسل 7 پرو از بازطراحی ماژول دوربین پشتی حکایت دارند

رندرهای سه‌بعدی گوگل پیکسل 7 پرو در فضای اینترنت منتشر شده و از این طریق، تغییرات بنیادین در طراحی ماژول دوربین اسمارت‌فون آشکار شده است. اکنون غول جستجوگر در تدارک رونمایی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار آینده خود طی ماه‌های آتی است. با این‌حال روند انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون سری پیکسل 7 از هم‌اکنون آغاز شده است. ماه گذشته نخستین رندرهای مربوط به گوگل پیکسل 7 پرو در فضای آنلاین منتشر شد.

این رندرها ظاهرا نشان‌دهنده اسمارت‌فون آینده گوگل پیکسل 7 پرو از تمامی زوایا هستند. اکنون وبسایت LetsGoDigital از طریق همکاری با یک طراح با نام مستعار Technizo Concept اقدام به تولید یک ویدیوی مفهومی نموده و رندرهای سه‌بعدی از گوگل پیکسل 7 پرو را طراحی نموده است.

ویدیوی مورد اشاره توسط کانال یوتیوبی Technizo Concept تحت عنوان “Google Pixel 7 Pro First Look Trailer Concept Introduction” به اشتراک گذاشته شده است. بعلاوه این ویدیو نمایی واضح‌تر از گوگل پیکسل 7 پرو را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

با این‌حال شایان به ذکر است که این ویدیوی مفهومی سه‌بعدی از رندرهای CAD پیکسل 7 پرو الهام گرفته شده است. این تصاویر پیش‌تر توسط یک خبرچین با نام استیو همرستوفر در اکانت توئیتری OnLeaks@ منتشر شده بود.

علاوه بر این طرح مفهومی و رندرهای اخیرا منتشر شده نشان می‌دهند که غول جستجوگر قصد ندارد طراحی اسمارت‌فون پیکسلی آینده خود را به‌طور جدی مورد بازنگری قرار دهد. همچنین سری پیکسل 7 احتمالا طراحی ظاهری مدل نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. با این‌حال اعمال برخی تغییرات جزئی در پیکره‌بندی دوربین امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

رندرهای سه‌بعدی گوگل پیکسل 7 پرو در فضای اینترنت منتشر شدند

بعلاوه سری آینده پیکسل 7 احتمالا کماکان از الگوی طراحی 2 رنگ بهره خواهد برد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که 3 دوربین پشتی اسمارت‌فون‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو درون یک آرایه واحد قرار داشتند؛ اما گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو احتمالا از طراحی کمی متفاوت برای سیستم دوربین استفاده خواهند کرد.

طرح مفهومی و رندرهای پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که پیکسل 7 پرو مجهز به 2 حفره متفاوت برای سنسورهای دوربین است. یکی از این حفره‌ها از سنسورهای اصلی و فوق‌عریض میزبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که حفره دوم فضای لازم جهت استقرار ماژول پریسکوپی را فراهم می‌کند.

متاسفانه پیرامون سری پیکسل 7 گوگل جزئیات محدودی منتشر شده است. با این‌حال هر از گاهی جزئیات جدیدی پیرامون پرچم‌داران آینده گوگل در فضای وب منتشر می‌شود. این اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که پیکسل 7 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچی اولد از نوع خمیده خواهد بود. بعلاوه ظاهرا این نمایشگر از رزولوشن +QHD برخوردار بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. از این گذشته پنل مذکور احتمالا حسگر اثرانگشت را نیز در دل خود جای خواهد داد.

توان پردازشی این هندست احتمالا توسط دومین نسل از تراشه تنسور مجهز به مودم یکپارچه اگزینوس 5300 سامسونگ تامین خواهد شد. گزارش منتشر شده توسط وبسایت 9to5Google نشان می‌دهد که در حال حاضر شرکت گوگل سرگرم تست یک تراشه تنسور با اسم رمز Cloudripper است. بعلاوه در گزارش مذکور اعلام شده که این تراشه دارای شماره مدل GS201 است. ماه گذشته گوگل پیکسل 7 با تراشه تنسور و سیستم‌عامل اندروید 13 در فضای آنلاین رویت شد. ظاهرا گوگل برای اسمارت‌فون‌های پیکسل 7 پرو و پیکسل 7 از اسامی رمز پلنگ (Panther) و یوزپلنگ (Cheeta) استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH