مشخصات احتمالی شیائومی Civi 2 در فضای اینترنت منتشر شد

کمپانی شیائومی نخستین هندست سری Civi خود را در سپتامبر سال 2021 عرضه کرد. این اسمارت‌فون یک مدل میان‌رده نسبتا جمع‌وجور با الگوی طراحی متمایز بود. متاسفانه این اسمارت‌فون با وجود ویژگی‌های جذابی نظیر نمایشگر اولد 120 هرتزی، شارژ سریع 55 واتی و دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی هرگز در خارج از بازار چین عرضه نشد.

اکنون یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station ادعا می‌کند که مدل جانشین این هندست در راه است. گجت جدید با پیشرفت‌هایی متوسط نسبت به مدل نسل قبلی خود روانه بازار شده و اصلی‌ترین وجه تفاوت آنها به استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون +778G مربوط می‌شود.

تراشه یکی از تغییرات مشهود در هندست نسل جدید قلمداد شده و تحول دیگر در بخش نرم‌افزار قابل رویت خواهد بود. بر اساس شایعات شیائومی Civi 2 با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 به بازار عرضه خواهد شد. سایر ویژگی‌های این 2 هندست از جمله سرعت شارژ سریع، دوربین‌ها و فناوری نمایشگر ظاهرا مشابه با یکدیگر خواهند بود. تصمیم احتمالی شیائومی برای ادامه استفاده از الگوی طراحی هندست نسل قبلی چندان مایه تعجب نخواهد بود.

عملکرد CPU و GPU در تراشه اسنپ‌دراگون +778G نسبت به مدل استاندارد این نیمه‌هادی 20 درصد افزایش یافته است. بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار است شیائومی Civi 2 با عملکرد بهتری نسبت به مدل نسل قبلی خود روانه بازار شود. با توجه به اینکه تغییرات اعمال شده در هندست جدید نسبتا ناچیز هستند؛ لذا تاثیرات آنها بر شارژدهی باتری نیز احتمالا ناچیز خواهد بود.

تصویر شیائومی Civi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH