ورژن جدید آی‌فون SE اپل مجهز به رم 4 گیگابایتی است

همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ شرکت اپل در جریان برگزاری رویداد اخیر خود از جدیدترین ورژن گوشی‌های آی‌فون با نام آی‌فون SE 2022 رسما رونمایی کرد. هندست جدید از ظاهری کاملا مشابه با مدل پیشین برخوردار است؛ اما توان پردازشی آن از طریق تراشه بومی A15 Bionic تامین می‌شود. این پردازنده دقیقا مشابه نمونه به‌کارگیری شده در آی‌فون 13 است.

با این‌حال یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شباهت‌های میان این 2 هندست به همین‌ جا ختم نخواهد شد. بر اساس اعلام این گزارش، آی‌فون SE 2022 مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم است؛ رقمی که در مقایسه با ظرفیت رم آی‌فون SE 2020 یک گیگابایت بیش‌تر بوده و دقیقا مشابه با آی‌فون 13 است. ظرفیت حافظه رم در آی‌فون‌ 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس کماکان بیش‌تر بوده و برابر با 6 گیگابایت است. اما بایستی به‌خاطر داشت که رم 4 گیگابایتی برای آی‌فون‌های اپل کماکان بسیار زیاد قلمداد می‌شود.

این اطلاعات از طریق بررسی رشته کدهای Xcode 13.3 RC که پس از برگزاری رویداد Peek Performance توسط اپل منتشر شد؛ به‌دست آمده است. در گذشته نیز همین نوع رشته‌های Xcode به ظرفیت حافظه رم در نسل‌های مختلف آی‌فون اشاره داشتند.

پیش‌سفارش ورژن جدید آی‌فون SE از روز 11 مارس (20 اسفند ماه) آغاز می‌شود و عرضه رسمی این هندست نیز از روز 18 مارس (27 اسفند ماه) شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH