شیائومی میکس 5 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

اسمارت‌فون شیائومی میکس 5 اخیرا و پیش از معرفی رسمی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. انتشار شایعات پیرامون هندست آینده شیائومی از مدت‌ها قبل آغاز شده است. بعلاوه اخیرا جزئیات جدیدی در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شده است. از سوی دیگر غول فناوری چینی برای ایجاد هیاهوی تبلیغاتی بیش‌تر حول شیائومی میکس 5 تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، شیائومی میکس 5 از فناوری شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی میکس 4 طی سال 2021 در بازار چین معرفی شد. با این‌حال متاسفانه هندست مذکور صرفا در بازار زادگاه خود قابل دسترس بود. این پدیده برای طرفداران برند شیائومی بسیار ناامیدکننده بود؛ چرا که اسمارت‌فون میکس 4 با سخت‌افزاری برتر از جمله تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس روانه بازار شد. بعلاوه این گجت مجهز به دوربین جلویی زیر نمایشگر و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بود. بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت Mobile Hunt، شیائومی میکس 5 نیز مجهز به سیستم دوربین پیشرفته‌ای خواهد بود.

شیائومی در تدارک رونمایی از مدل جانشین اسمارت‌فون میکس 4 با نام شیائومی میکس 5 است. با این‌حال تاریخ دقیق رونمایی از این هندست هنوز اعلام نشده است.

با این‌حال وبسایت MySmartPrice ادعا می‌کند که شیائومی میکس 5 احتمالاا در ماه آگوست یا سپتامبر سال 2022 معرفی خواهد شد. اگرچه این موضوع هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست؛ اما اکنون برخی اطلاعات حیاتی پیرامون اسمارت‌فون آینده شیائومی در فضای آنلاین منتشر شده است. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات مربوط به شیائومی میکس 5 پیش از معرفی رسمی این هندست می‌پردازیم.

شیائومی میکس 5 در فهرست وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ

شیائومی میکس 5 در وب سایت بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این محصول یکی از پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون‌های شیائومی به‌شمار خواهد رفت. اکنون با بررسی امتیازات ثبت شده توسط این هندست در وبسایت گیک‌بنچ متوجه خواهیم شد که گمانه‌زنی فوق تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.

در وهله نخست بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی میکس 5 دارای شماره مدل 2203121C و اسم رمز Thor است. از سوی دیگر این اسمارت‌فون می‌تواند تحت عنوان شیائومی میکس 5 پرو در بازار چین عرضه شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که اطلاعات لو رفته طی سال گذشته نشان داد که شیائومی میکس 5 پرو احتمالا در ماه مارس سال 2022 روانه بازار خواهد شد.

در عین‌حال فهرست گیک‌بنچ شیائومی میکس 5 فرضیه به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 در این هندست را مورد تائید قرار می‌دهد. بعلاوه پردازنده موجود در این تراشه با فرکانس 3.0 گیگاهرتزی فعالیت خواهد کرد. همچنین GPU قدرتمند آدرنو 730 مسئولیت پردازش امور گرافیکی را بر عهده دارد. دستگاه مورد اشاره در لیست گیک‌بنچ مجهز به 12 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 12 است. بعلاوه این اسمارت‌فون احتمالا از رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهد برد. گجت مذکور در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1257 و 3456 را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH