دوربینی با توانایی تشخیص حرکات شما!

سامسونگ در حال ایجاد خط تولید جدید دوربین دیجیتال MV900F است که قابلیت چرخش 180 درجه آن را می‌توان یکی از ویژگی‌های بارز این دوربین دانست که کاربر با کمک این قابلیت می‌تواند در هر زاویه‌ای عکس پرتره خود را بگیرد. البته قابلیت‌های این دوربین به اینجا ختم نمی‌شود بلکه ویژگی جدید دیگری که در این دوربین گنجانده شده، ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم است. بعد از عکس‌برداری به راحتی می‌توان با ارسال عکس به یکی از سرویس‌های اشتراک تصویر مثل فیسبوک، پیکاسا و … به اشتراک فیلم و عکس‌ها پرداخت. دوربین دارای چیپست BSI CMOS با کیفیت 16.3 مگاپیکسل، 5X بزرگنمایی اپتیکال و لنز 25 میلی‌متری با توانایی F2.5 می‌باشد.

این دوربین همراه با یک صفحه نمایش 3.3 اینچی از نوع لمسی AMOLED با قابلیت 180 درجه عرضه می‌شود. همچنین دارای سنسورهای حرکتی است که با کمک آن‌ها به کاربر اجازه می‌دهد با اشاره از دور عکس بگیرد. نکته قابل تامل آن این است که با حرکت دست‌ها هم می‌توان عکس گرفت به این صورت که زمانی که کاربر رو به روی دوربین ایستاده است، با حرکت دست به صورت دایره‌ای، برزگنمایی می‌کند و با بالا و پایین بردن دست عکس کاربر گرفته می‌شود. همان طور که گفته شد MV900F دارای ارتباط بیسیم می‌‌باشد که فقط با سرویس‌های ذخیره عکس ارتباط برقرار نمی‌کند بلکه طوری طراحی شده است تا با تمام وسایل هوشمند سامسونگ از تلویزیون گرفته تا تلفن همراه هوشمند ارتباط داشته باشد.

این دوربین از فیلم‌برداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و قرار است با قیمت جهانی 349.99 دلار و در اواخر ماه آگوست وارد بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH