MSI به جمع تولید کنندگان SSD می‌پیوندد

شرکت تایوانی MSI در حال آماده سازی خود به منظور ورود به بخش تولید هاردهای پر سرعت SSD است. بر پایه گزارش InsideIndustryNews شخصی که ادعا کرده ارتباط نزدیکی با این کمپانی تایوانی دارد، اظهار داشته این کمپانی بر روی ساخت سه مدل مختلف با استفاده از پردازنده SandForce SF-2281 تمرکز کرده است. این سه مدل شامل RX-60، با ظرفیت ۶۰ گیگابایت، RX-120، با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت و RX-240، با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت، می‌شود.

این هاردهای پرسرعت توانایی انتقال اطلاعات تا سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه را دارند، اگرچه قیمت بسیار بالای آن‌ها یکی از عوامل بازدارنده خریدارن در تهیه این نمونه‌های پر سرعت است.

این خبر بیشتر بدین خاطر جالب است که MSI به عنوان یک تولید کننده مطرح در ارتباط با مادربورد، کارت گرافیک، لپ‌تاپ و دسکتاپ شناخته می‌شود و این امر نشان می‌دهد که آن‌ها قصد گسترش شاخه‌های تولیدی خود را دارند. کمپانی MSI یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مادربورد است که در سال ۱۹۸۶ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و به عنوان نخستین سازنده‌ای شناخته می‌شود که قابلیت اوورکلاکینگ را برای مادربوردهایش در نظر گرفت. البته این کمپانی هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای مبنی بر تولید هاردهای SSD نداده است.

1 در مورد “MSI به جمع تولید کنندگان SSD می‌پیوندد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH