آپدیت One UI 4.1 برای سری گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ همزمان با معرفی پرچم‌داران سری گلکسی S22 از ورژن جدید رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به One UI 4.1 رونمایی کرد. اکنون این به‌روزرسانی برای گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 نیز منتشر شده است.

این به‌روزرسانی از فیرم‌ور با شماره ورژن N98xFXXU3FVC5 (حرف x نماد عددی است که برای ورژن‌های مختلف گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا متفاوت خواهد بود) برخوردار بوده و این شناسه بایستی از طریق مراجعه به منوی Settings > Software Update قابل رویت باشد.

رابط کاربری One UI 4.1 در کنار اصلاح برخی مشکلات و حفره‌های امنیتی، امکانات پیشرفته‌ای را برای سری گلکسی نوت 20 به ارمغان می‌آورد. مشخصه تقویم هوشمند، اطلاعات تاریخی از کلیه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را دریافت نموده و به ورود هرچه آسان‌تر اطلاعات در اپلیکیشن Calendar کمک می‌کند.

یکی دیگر از پیشرفت‌های چشمگیر آپدیت جدید به سرویس پرداخت سامسونگ موسوم به Samsung Pay مربوط می‌شود. کاربران گلکسی نوت 20 از این پس می‌توانند گواهینامه‌های رانندگی، کارت‌های مخصوص حمل و نقل، کلیدهای خودرو یا حتی بلیط‌های سینما را درون اپلیکیشن سامسونگ ذخیره نمایند؛ قابلیتی که پیش‌تر در سرویس‌های Google Pay و Apple Wallet نیز قابل دسترس بود.

RAM Plus یکی از مشخصه‌هایی است که اکنون توسط تقریبا تمامی شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون ارائه شده و One UI 4.1 نیز امکان تنظیم ظرفیت رم مجازی بین دو گزینه 2 و 8 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH