آپدیت One UI 4 برای سامسونگ گلکسی تب S7 FE منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را برای تبلت گلکسی تب S7 FE منتشر کرد. در حال حاضر این آپدیت صرفا در بریتانیا قابل دسترس است؛ اما به‌زودی شاهد انتشار آن در بازارهای بیش‌تری خواهیم بود.

بر اساس اعلام وبسایت SamMobile، آپدیت جدید شامل فیرم‌ور با شماره ورژن T736BXXU1BVC2 و پچ امنیتی ماه فوریه اندروید بوده و به ارتقاء امنیت و ثبات دستگاه کمک خواهد کرد. همچنین کاربران به کلیه امکانات رابط کاربری One UI 4 و اندروید 12 شامل تصاویر والپیپر مبتنی بر تم گوشی، انیمیشن‌های جدید، ویجت‌های به‌روزرسانی شده، تنظیمات فوری بازطراحی شده و اپلیکیشن‌های سیستمی اصلاح شده دسترسی خواهند یافت.

همچنین بر اساس مستندات منتشر شده توسط سامسونگ، پچ امنیتی جدید بیش از 50 حفره آسیب‌پذیری مربوط به امنیت و حریم خصوصی کاربران را برطرف می‌کند. کاربران مقیم بریتانیا احتمالا تا کنون اعلان مربوط به آپدیت را روی تبلت خود دریافت نموده‌اند. با این‌حال کاربران به منظور بررسی دستی انتشار به‌روزرسانی برای گجت خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and Install را لمس نمایند.

سامسونگ گلکسی تب S7 FE پیش‌تر در ماه ژوئن سال 2021 با رابط کاربری One UI 3.1.1 و سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار شد. این تبلت از زمان عرضه به بازار هیچ به‌روزرسانی مهمی را دریافت نکرده است؛ اما رویداد امروز اوضاع را دستخوش تغییر خواهد کرد. این تبلت مجهز به یک نمایشگر 12.4 اینچی TFT با رزولوشن 2560×1600 پیکسل است. توان پردازشی مدل‌های وای‌فای و 5G این تبلت به‌ترتیب از طریق تراشه‌های اسنپ‌دراگون 778G و اسنپ‌دراگون 750G تامین می‌شود.

از جنبه امکانات عکاسی نیز شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی هستیم. انرژی مورد نیاز تبلت توسط یک باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 45 واتی تامین می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH