سهم 88 درصدی سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو طی سال 2021

سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ شرکت سامسونگ، پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار اسمارت‌فون‌های تاشو محسوب می‌شوند. به‌نظر می‌رسد که موفقیت سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ و فقدان رقبای جدی در بازار گوشی‌های تاشو موجب شده تا سامسونگ با جایگاهی برتر در این عرصه دست پیدا کند.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Omida، فروش اسمارت‌فون‌های تاشو طی سال 2021 در مقایسه با سال قبل رشد 309 درصدی را تجربه کرد. سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اسمارت‌فون در جهان ‌‌‌و اصلی‌ترین بازیگر در بازار گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. این شرکت بیش از 88 درصد نقل و انتقالات اسمارت‌فون‌های تاشو در جهان را به خود اختصاص داده است.

سهم گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ از بازار اسمارت‌فون‌های تاشو برابر با 52 درصد است

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 با وجود برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه و امکانات فراوان خود به رکورد فروش 4.6 میلیون دستگاهی طی سال 2021 دست یافت؛ پدیده‌ای که چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. بدین‌ترتیب هندست مذکور به پرفروش‌ترین اسمارت‌فون تاشو در جهان طی سال میلادی گذشته تبدیل شد.

گلکسی زد فولد 3 لقب دومین اسمارت‌فون تاشو پرفروش طی سال 2021 را به خود اختصاص داد. سامسونگ 2.5 میلیون دستگاه از این هندست را به بازار عرضه کرد و سهم این مدل از نقل و انتقال گوشی‌های تاشو برابر با 27 درصد بود.

هواوی دومین شرکت بزرگ تولیدکننده اسمارت‌فون‌های تاشو در جهان طی سال 2021 محسوب می‌شود. این برند چینی با فروش 900 هزار دستگاه گوشی تاشو، سهمی 10 درصدی از این بازار را به خود اختصاص داد.

یقینا جالب خواهد بود که ببینیم امسال اوضاع برای سامسونگ به چه شکل پیش خواهد رفت. امسال کمپانی کره‌ای قصد دارد تا از دستگاه‌های نسل جدید گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 با دوام بالاتر و قابلیت کاربری مطلوب‌تر رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH