سامسونگ در صدد عرضه 3 اسمارت‌فون تاشو طی سال 2022 است

سامسونگ در تدارک عرضه 3 دستگاه تاشو جدید طی سال جاری میلادی است که این رقم در مقایسه با 2 مدل تاشو معمول کمپانی یکی بیش‌تر است. پیش‌بینی‌های قبلی از معرفی 2 هندست تاشو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 طی سال جاری حکایت داشتند؛ اما اکنون گمانه‌زنی‌هایی پیرامون عرضه یک دستگاه اسرارآمیز دیگر نیز مطرح شده است.

انجمن Galaxy Club موفق به شناسایی 3 اسم رمز مربوط به دستگاه‌های تاشو سامسونگ شامل Q4، B4 و N4 شده است. شناسه‌های B4 و Q4 به‌ترتیب متعلق به هندست‌های گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند. تشخیص این موضوع بسیار آسان است؛ زیرا مدل‌های نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به‌ترتیب از اسامی رمز Q3 و B3 استفاده می‌کردند.

با این‌حال دستگاهی با شناسه N4 نیز وجود دارد که عدد به‌کارگیری شده در شناسه آن نشان می‌دهد که این محصول، چهارمین نسل از یک دستگاه تاشو دیگر است. اما موضوع عجیب اینکه سامسونگ تاکنون به غیر از سری گلکسی زد فولد یا گلکسی زد فلیپ هیچ هندست تاشو دیگری را به بازار عرضه نکرده است.

یک پتنت اخیرا منتشر شده، طراحی رادیکالی یک گوشی تاشو با نمایشگری جالب را به تصویر کشیده است. قسمت فوقانی سمت چپ این پنل از قابلیت چرخش به اطراف و قرارگیری روی قسمت پشتی گوشی برخوردار است. این نمایشگر هنگام باز شدن به شکل نامتعارف حرف P در آمده و برخی سناریوهای کاربردی نظیر پخش ویدیو در حالت افقی روی قسمت فوقانی نمایشگر و یک اپلیکیشن دیگر در قسمت تحتانی را فراهم می‌کند.

با این‌حال تا زمان صدور تائیدیه رسمی از جانب سامسونگ، درباره هیچ چیز نمی‌توان به‌طور قطعی اظهارنظر کرد. انجمن Galaxy Club خاطرنشان می‌کند که توسعه این محصول در مقیاسی محدودتر از مدل‌های B3 و Q3 انجام خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که عرضه گجت تاشو جدید در مقایسه با مدل‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به‌مراتب محدودتر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH