آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی S20 FE 5G و سری گلکسی فولد منتشر شد

با انتشار رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 توسط سامسونگ، عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متعدد و پیوسته برای دستگاه‌های تولیدی این شرکت آغاز شد. اکنون پس از گذشت چند ماه، غول کره‌ای انتشار آپدیت جدید One UI 4.1 برای گجت‌های خود را آغاز نموده است. رابط کاربری جدید نخستین بار با سری گلکسی S22 معرفی شد.

غول کره‌ای تاکنون آپدیت‌های متعددی را برای آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود روی دستگاه‌های قدیمی‌تر منتشر کرده است و اخیرا 2 مورد جدید نیز به این فهرست اضافه شد. ما در خصوص گوشی‌های گلکسی S20 FE 5G و نخستین نسل گلکسی فولد صحبت می‌کنیم.

در حال حاضر انتشار به‌روزرسانی One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G در کشور لهستان آغاز شده است؛ اما کاربران مقیم سایر کشورهای اروپایی نیز احتمالا به‌زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد. آپدیت جدید شامل فیرم‌ور با شماره ورژن G781BXXU4FVC2 بوده و از پچ امنیتی ماه مارس اندروید نیز میزبانی می‌کند. این پچ بیش از 50 حفره آسیب‌پذیری را برطرف خواهد کرد. کارشناسان به کاربران توصیه می‌کنند تا در اولین فرصت نسبت به دانلود و نصب این به‌روزرسانی اقدام نمایند.

همچنین به‌روزرسانی One UI 4.1 برای ورژن 4G نخستین نسل گلکسی فولد؛ محصول سال 2019 هم‌اکنون در فرانسه منتشر شده و آپدیت مخصوص نسخه 5G این هندست نیز در دسترس کاربران مقیم بریتانیا قرار گرفته است. فیرم‌ور جدید دارای شماره ساخت F90xxXXU6HVC6 است که در آن کاراکترهای “xx” با توجه به مدل هندست متفاوت خواهند بود. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گلکسی فولد احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده در سایر کشورهای اروپایی نیز قابل دسترس خواهد بود.

سامسونگ گلکسی S20 FE

بنابراین کاربران 3 هندست گلکسی S20 FE 5G، گلکسی فولد 4G و گلکسی فولد 5G در کشورهای پیش‌تر اشاره شده در صورت عدم دریافت اعلان آپدیت جدید می‌توانند موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند. بدین منظور کافیست به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و دکمه Download and Install را لمس کرد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH