تصویر جعبه خرده فروشی گوگل پیکسل 6a در فضای اینترنت منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت گوگل ضمن برگزاری کنفرانس آینده Google I/O در ماه مه امسال از اسمارت‌فون پیکسل 6a رونمایی خواهد کرد. پیکسل 6a عضو جدیدی از خانواده هندست‌های مقرون‌به‌صرفه شرکت گوگل محسوب می‌شود. این گجت جانشین گوگل پیکسل 5a به‌شمار می‌رود؛ هندستی که در سال گذشته به بازار عرضه شد.

امروز یک منبع تائید نشده تصویری از جعبه خرده فروشی گوگل پیکسل 6a را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. در صورت واقعی بودن این تصویر به‌نظر می‌رسد که گوگل در صدد یکپارچه‌سازی زبان طراحی مورد استفاده برای اسمارت‌فون‌های سری پیکسل خود است. بر اساس این تصویر ظاهرا طراحی گوگل پیکسل 6a کاملا مشابه با سری پیکسل‌ 6 بوده و دیگر با مدل‌های پیکسل 5a و پیکسل 4a هیچ‌گونه شباهتی ندارد.

بی‌تردید یکپارچه‌سازی زبان طراحی در گوشی‌های پیکسلی، اقدامی خوشایند به‌شمار رفته و کارشناسان امیدوارند که این ایده نهایتا به مرحله اجرا برسد. ظاهرا طراحی ماژول دوربین در پنل پشتی هندست کماکان منحصربه‌فرد بوده و به تشخیص فوری دستگاه پیکسلی از سوی عموم مردم کمک خواهد کرد.

سری پیکسل a تاکنون شامل هندست‌هایی با قیمت‌گذاری مناسب بوده است. عملکرد دوربین این اسمارت‌فون‌ها نسبت به سایر هندست‌ها در این محدوده قیمتی معمولا کمی بالاتر بوده و کارآیی این دستگاه‌ها در سایر حوزه‌ها نیز نسبتا معقول است. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا پیکسل 6a کماکان این مسیر را بدون هرگونه تغییر ادامه داده یا با جسارت خود سعی در ارتقاء کلیه جوانب خواهد داشت.

با توجه به تصویر نقش بسته روی جعبه خرده فروشی گوشی می‌توان به وجود 2 سنسور دوربین، یک فلاش LED، فقدان سنسور فوکوس خودکار لیزری و حفره میکروفون روی ماژول نواری‌شکل دوربین پی برد. هیچ‌کدام از این موارد برای دستگاهی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه مایه تعجب نخواهند بود.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که گوگل پیکسل 6a مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی اولد، یک جفت دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بر اساس گزارشات این هندست فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. این موضوع اگرچه برای سری پیکسل a بی‌سابقه است؛ اما به هیچ عنوان شگفت‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH