گوشی تاشو هواوی میت X3 تا پایان ماه آوریل معرفی خواهد شد

هواوی یکی از نخستین شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون‌های تاشو در جهان به‌شمار می‌رود. در حال حاضر این برند چینی چندین مدل دستگاه تاشو را روانه بازار کرده و در تدارک رونمایی از سومین نسل گوشی‌ تاشو خود است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده انتظار می‌رود که اسمارت‌فون نسل آینده هواوی میت X3 تا پایان ماه جاری در بازار چین عرضه شود. با این‌حال کمپانی هنوز زمان عرضه رسمی این اسمارت‌فون را تائید نکرده است.

هواوی میت X3 اخیرا در پایگاه داده TENAA رویت شد. بدین‌ترتیب کاربران از برخی مشخصات کلیدی این اسمارت‌فون مطلع شدند. گوشی تاشو آینده هواوی مجهز به نمایشگر خارجی اولد با اندازه 6.5 اینچ و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. نمایشگر اولد تاشو این هندست نیز از اندازه 8 اینچی و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است.

بر اساس شنیده‌ها توان پردازشی هواوی میت X3 از طریق تراشه بومی کایرین 9000 تامین خواهد شد. همچنین این اسمارت‌فون احتمالا یک مدل صرفا 4G به‌شمار خواهد رفت. تحریم‌های ایالات‌متحده علیه هواوی موجب شده تا چند هندست اخیرا عرضه شده توسط این شرکت چینی نیز صرفا از قابلیت اتصال به شبکه 4G برخوردار باشند.

هواوی میت X2 4G

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز انتظار می‌رود که هواوی میت X3 از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کند. دوربین 16 مگاپیکسلی نیز جهت برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها هواوی میت X3 با سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0.1 (پلتفرم HongMeng OS در بازار چین) عرضه می‌شود. همچنین انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH