تصاویر زنده از ایرفون‌ TWS وان‌پلاس نورد بادز در فضای اینترنت منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی وان‌پلاس در تدارک رونمایی از ایرفون‌های TWS جدید خود تحت برند مقرون‌به‌صرفه نورد است. رندرهای مربوط به این گجت پوشیدنی صوتی پیش‌تر در فضای آنلاین رویت شده بود و امروز نیز این محصول موفق به دریافت تائیدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شد. فهرست FCC شامل تصاویری واقعی از ایرفون‌ها و همچنین اطلاعاتی پیرامون ظرفیت باتری و محتوای جعبه خرده فروشی آنها است.

ایربادهای جدید دارای یک ناحیه دایروی‌شکل لمسی کوچک و ساقه‌ای با طراحی پهن، کوتاه و صاف خواهند بود. کیس مخصوص حمل وان‌پلاس نورد بادز مجهز به باتری داخلی 480 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که هر کدام از ایربادها از باتری 41 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که فرآیند شارژ از طریق یک کابل USB-C به USB-A انجام خواهد شد.

نام ایربادهای جدید و همچنین موجودیت مدل مشکی‌رنگ آنها مورد تائید قرار گرفته است. با این‌حال انتظار می‌رود که این گجت با یک مدل رنگی دیگر (احتمالا سفید) نیز قابل دسترس باشد. کیس حمل دارای شماره مدل E505A بوده و ایربادها نیز از شماره مدل‌های E505AR و E505AL استفاده می‌کنند. همچنین ایرفون‌های وان‌پلاس نورد بادز پیش‌تر در وبسایت اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) نیز رویت شدند؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع این گجت‌ پوشیدنی حکایت دارد.

قیمت‌گذاری این ایربادهای TWS اکنون بزرگ‌ترین پرسش در ذهن مخاطبان محسوب می‌شود. در حال حاضر کمپانی چینی مقرون‌به‌صرفه‌ترین ابزارهای پوشیدنی صوتی خود یعنی وان‌پلاس بادز Z2 را با برچسب قیمتی 99 دلاری/ 99 یورویی/ 4999 روپیه‌ای به فروش می‌رساند. با این‌حال وان‌پلاس نورد بادز احتمالا با قیمت‌گذاری ارزان‌تر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تصاویر وان‌پلاس نورد بادز در پایگاه داده FCC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH